• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402040704650
  • خبرنگار : 50060

یک مسئول تاکید کرد:

توسعه زیرساخت‌های آموزش‌ مهارتی در معاونت آموزش جهاددانشگاهی قزوین

توسعه زیرساخت‌های آموزش‌ مهارتی در معاونت آموزش جهاددانشگاهی قزوین

ایسنا/قزوین معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین گفت: معاونت آموزش جهاددانشگاهی قزوین مبتنی بر رسالت خویش و با تمرکز بر مسئله اشتغال و رفع موانع کار تلاش کرده با توسعه و تدوین دوره‌های مهارتی نقش پررنگی در زمینه تولید اشتغال و کارآفرینی داشته باشد. به همین منظور و با هدف ایجاد تمرکز در دوره‌های مهارتی مرکز شماره ۲ جهاددانشگاهی ایجاد شد.

سمانه مولاوردی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی جهاددانشگاهی توانمندسازی دانشجویان و متخصصان در حوزه‌ کسب مهارت و ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان است.

وی ادامه داد: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین مبتنی بر رسالت خویش و با تمرکز بر مسئله اشتغال و رفع موانع کار تلاش کرده با توسعه و تدوین دوره‌های مهارتی نقش پررنگی در زمینه تولید اشتغال و کارآفرینی داشته باشد. به همین منظور و با هدف ایجاد تمرکز در دوره‌های مهارتی مرکز شماره ۲ جهاددانشگاهی ایجاد شد.

این مسئول بیان کرد: این مرکز با تمرکز بر مهارت‌های فردی در حوزه هنر و تسلط برزبان‌های خارجه فعالیت می‌کند. برگزاری دوره‌های آموزشی طلاسازی، دوخت و طراحی لباس، عکاسی، چوب و رزین تنها بخشی از دوره‌های اشتغال محور این مرکز آموزشی است.

وی گفت: طبق برنامه توسعه جهاددانشگاهی قزوین دسترسی عموم مردم به دوره‌های کوتاه مدت فراگیر اولویت اصلی این نهاد علمی و تحقیقاتی است. با عنایت به این هدف و با تلاش همکاران معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین انتقال مرکز مهارتی شماره ۲ به مرکز شهر گامی است برای بهره‌مندی هم استانی‌های عزیز از دوره‌های پرطرفدار شغلی و مهارتی است.

مولاوردی‌خانی تصریح کرد: با تغییر فضا محتوای دوره‌ها نیز بازنگری شده به گونه‌ای که در دوره زبان‌های خارجه از قبیل آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، کره ای، انگلیسی در رده‌های سنی کودک نوجوان و بزرگسال به صورت ترمیک و فشرده، و همچنین دوره‌های تخصصی TTC و IELTS و Free Discussion دراین مرکز جدید و مجهز به زیرساخت‌های آموزشی مناسب زبان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های مهارتی مرکز ۲ جهاددانشگاهی می‌توانند هر روز از ساعت ۹ الی ۲۱ برای مشاوره و ثبت نام به سه راه خیام بالای پاساژ علوی مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۲۴۲۶۲۴ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha