• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402030805317
  • خبرنگار : 50256

فرماندار خبر داد

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن بستان آباد در دستور کار

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن بستان آباد در دستور کار

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بستان آباد با اشاره به پیگیری‌های مسئولان کشوری برای کاهش بهره وام‌های طرح نهضت ملی مسکن، تاکید کرد: راه نجات نهضت ملی مسکن، اعطای وام کم‌بهره است.

ابوالفضل پاشایی در جلسه شورای مسکن شهرستان بستان آباد که با حضور حجت الاسلام عبدالغفار غفاری، امام جمعه بستان آباد، اکرمی، بخشدار مرکزی شهرستان و مسئولان بنیاد مسکن شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زمین اختصاصی به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بستان آباد در ابتدا ناهموار و در واقع بخشی از کوه بود که هزینه برداشت آن نیز برعهده مردم گذاشته می‌شد که در این راستا با زمین اختصاصی مخالفت کردیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پس از مخالفت با اعطای این زمین، پیشنهاد زمین مناسبی را دادیم که به تصویب رسید و عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی در این اراضی شروع شد.

وی ادامه داد: با توجه به کافی نبودن زمین اختصاصی، نیاز به الحاق زمین برای تکمیل طرح نهضت ملی داریم که پیگیر این موضوع هستیم و اکنون بحث این الحاق در انتظار تایید است و ساخت واحدهای مسکونی این طرح در دستورکار است.

پاشایی با بیان این‌که پیگیر هستیم که واحدهای مسکونی ساخته شده به صورت تک واحدی باشد، گفت: با الحاق زمین می‌توانیم این امر را محقق سازیم و ساخت منازل تک واحدی به صلاح مردم خواهد بود. 

وی در خاتمه با تاکید بر پیگیری واریز وام‌های طرح نهضت ملی مسکن، خواستار برنامه ریزی برای حل مشکل وام‌های روستایی و توانمندی روستانشینان شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مطرح شد که ۴۰۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن از بستان آباد ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی‌ها، ۳۳۵ نفر حائز شرایط شدند.

هم‌چنین ۴۹ درصد از واحدهای روستایی شهرستان بستان آباد با همت بنیاد مسکن مقاوم سازی شده و تلاش برای مقاوم سازی باقی واحدها تداوم دارد.

احداث واحدهای نهضت ملی مسکن بستان آباد در دستور کار/ راه نجات این طرح، وام کم‌بهره است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha