• جمعه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401121913599
  • منبع : نمایندگی همدان

آیین اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان برگزار شد

ایسنا/همدان امروز در آیین اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان، اختتامیه بیست و ششمین دوره قهرمانی باشگاه‌های استان همدان، اختتامیه مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان همدان و اختتامیه مسابقاتی قهرمانی رده‌های سنی استانی در سالن آمفی تئاتر تالار معلم شهر همدان با حضور مسئولان استان و مسئولان ورزش همدان برگزار شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این آیین، با تاکید بر اینکه شطرنج همدان وجهه‌ای بین‌المللی پیدا کرده است، گفت: ما همواره از عملکرد خوب رشته‌های ورزشی تقدیر می‌کنیم به ویژه هیأت شطرنج که زحمات زیادی طی این سال‌ها متحمل شده‌ است.

وی افزود: مسابقات زیادی طی این مدت در هیأت شطرنج استان برگزار شده و قصد داریم با تقدیر از عنوان‌داران به آنها بگوییم عملکرد قهرمانان ورزشی از سوی مسئولان رصد خواهد شد و بودجه‌های خوبی برای ورزش کشور تدارک دیده شده است.

مرادی‌رفعت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز ضمن تمجید از عملکرد شطرنج‌بازان، بیان کرد: شطرنج‌بازان همدان در مباحث مسابقات و داوری و مربیگری در غرب کشور پیشتاز بوده‌اند.

امیرعرفان هاشمی، رئیس هیأت شطرنج استان همدان نیز ضمن تقدیر از خانواده‌ها و اهالی شطرنج، مطرح کرد: همواره تلاش کرده‌ایم تمام زیرساخت‌های رشد و توسعه شطرنج همدان را تعالی ببخشیم و بازسازی خانه شطرنج از دستاوردهای بزرگ هیأت پس از دو دهه بوده است.

سینا بیدمشکی، مدیر روابط عمومی هیأت شطرنج استان همدان نیز اظهار کرد: بازسازی خانه شطرنج کار بزرگی بود که به همت مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان ارشد استان و هزینه‌های شخصی ریاست هیأت ممکن شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از عنوان‌داران سه مسابقه و همچنین استعدادهای شطرنج همدان با اهدای جوایز و احکام تقدیر و تجلیل به عمل آمد و جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ نفر از سطح استان در این مراسم حضور داشتند.

آیین اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha