• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401112015663

استاندار مطرح کرد:

نظارت و ارزیابی، رکن مهم در تحقق نقشه مهندسی فرهنگی خراسان شمالی

نظارت و ارزیابی، رکن مهم در تحقق نقشه مهندسی فرهنگی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: در استان خراسان شمالی مسیر اصلی در توسعه توجه به مسائل فرهنگی است لذا رکن مهم در تحقق و اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی، نظارت و ارزیابی است. 

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین‌نژاد، صبح امروز ۲۰ بهمن ماه در شورای فرهنگ عمومی استان با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی باید موضوع ارزیابی مورد اهتمام جدی‌تر قرار گیرد، اظهار کرد: پس از مراحل تدوین و اجرا، ارزیابی باید انجام شود و مدیران دستگاه های اجرایی به این مهم باید دقت و حساسیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر ارزیابی ها در نقشه مهندسی فرهنگی دقیق نباشد سمت و سوق مسائل فرهنگی برای ما روشن نخواهد شد که امیدواریم با بهره مندی از نظرات اندیشمندان بتوانیم دقت نظر در برش استانی آن اعمال شود.

تقویت علوم شناختی مهم‌ترین راهکار برای مقابله با دشمنان است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس نیز در ادامه این جلسه گفت: ما باید به سمت تقویت انسجام ملی و علوم شناختی برویم چرا که تقویت علوم شناختی مهم‌ترین راه برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است.

محمد وحیدی تأکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت خانواده انجام می شود و نباید از این موضوع غفلت شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تصریح کرد: قانون جوانی جمعیت با هدف افزایش و استحکام بنیان خانواده ایجاد شده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید براینکه خراسان شمالی کانون تجمع خرده فرهنگ‌ها است، ادامه داد: عفو عمومی که توسط معظم رهبری مورد موافقت قرار گرفت، مهم‌ترین حرکت در تقویت انسجام ملی است و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس با بیان اینکه دولت باید انسجام در هزینه کرد داشته باشد، تصریح کرد: همه اعتبارات به صورت خرد خرد به دستگاه ها اختصاص می‌یابد که در نهایت فقط برای پرداخت حقوق هزینه می‌شود و در پایان خروجی مورد قبولی ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha