• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401110503864
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در اردستان

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در این شهر گفت: ۳۶ واحد مسکن در قالب طرح مسکن ملی در حال ساخت است.

سید ایمان فتوحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر اردستان قرار است ۱۳۲ واحد در قالب ۱۱ بلوک ۱۲ واحدی به صورت آپارتمانی ساخته شود که در حال حاضر سه بلوک ۱۲ واحدی آن در حال ساخت است و حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: باقی مانده واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در اردستان را به دلیل ثبت نام جدید متقاضیان شروع نکردیم، اما نوع ساخت آن که ویلایی یا آپارتمانی باشد بر عهده متقاضی خواهد بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در شهر زواره ۲۲۰ واحد و در شهر مهاباد ۸۰ واحد است که به صورت دو طبقه ساخته می‌شود، افزود: با مصوبه شورای مسکن شهرستان مسئولان اداره راه و شهرسازی و فرمانداری اردستان در تلاش برای تأمین زمین هستند تا واحدهایی که قرار است در این دو شهر ساخته شود به‌صورت تک طبقه و ویلایی باشد که هنوز به تأییدیه استان نرسیده است. 

فتوحی تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، زمین به صورت رایگان در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد تا خانواده‌ها با آورده‌های خود و تسهیلات اعطایی بتوانند هزینه ساخت را پرداخت کنند. در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن هزینه ساخت به قیمت تمام شده برای متقاضیان محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت ثبت نام شدگان طرح نهضت ملی مسکن تکمیل شده است و متقاضیان بیشتری نیز ثبت نام کردند، گفت: برای متقاضیان واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات با توجه به پیشرفت فیزیکی مسکن آنها دریافت می‌شود که پس از تکمیل و تحویل واحدها اقساط آن با بازپرداخت ۲۰ ماهه توسط متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha