• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403041006695
  • خبرنگار : 71560

ذاکر: اطرافیان کاندیداها نشان می‌دهند که چه مسیری را طی خواهند کرد

ذاکر: اطرافیان کاندیداها نشان می‌دهند که چه مسیری را طی خواهند کرد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افرادی که امروز در اطراف کاندیداها هستند مشخص خواهند کرد که آنها چه مسیری را طی خواهند کرد.

سیدسلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: ملاک همه جناح ها باید کسب رضایتمندی مردم باشد نه اینکه هر وقت از قدرت فاصله گرفتند علیه نظام حرف بزنند و هرگاه بر سر قدرت بودند بگویند گل و بلبل است. این نشان می دهد که این جناح صداقتی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: جناحی که در قدرت نیست ارجی در بین مردم پیدا خواهد کرد اما نباید در این فاصله از این فرصت سوءاستفاده کند و علیه نظام حرف بزند. جناحی که اینگونه عمل می کند مشخص است و مردم دیگر آنها را می شناسند. از سوی دیگر جریان اصلاحات از دغدغه های مردم به عنوان یک چماغ علیه اصولگراها استفاده کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه ما باید خادم مردم باشیم. مشارکت مطالبه رهبری و شهدا است. مردم ما همواره در صحنه بوده و هستند. ان شاءالله بتوانیم رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که بتواند به مردم خدمت کند و مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز به کاندیداها تذکر دادند تا از افراد زاویه دار استفاده نکنند و این افراد را به عنوان وزیر به مجلس معرفی نکنند. این از همین حالا مشخص خواهد شد که کاندیداها چگونه پیش خواهند رفت. افرادی که اطراف آقای پزشکیان هستند همان افراد دولت آقای روحانی هستند. بنده نیز به آقای پزشکیان تذکر دادم مواظب اطراف خود باشند.

ذاکر گفت: ان شاءالله مردم در صحنه حاضر شده و رئیس جمهوری انقلابی و دلسوز نظام را انتخاب خواهند کرد که حاشیه نداشته و به فکر خدمت به مردم هستند. نه افرادی که حاشیه ساز بوده و از اطرافیان آنان نیز پیدا هست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha