• دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401102617991
  • خبرنگار : 50228

برای اولین بار در ورزش ادارات کل ورزش و جوانان کشور؛

ماهنامه «مدال» اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان منتشر شد

ماهنامه «مدال» اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان منتشر شد

ایسنا/خوزستان ماهنامه ورزشی «مدال» برای اولین بار در ورزش ادارات کل ورزش و جوانان کشور توسط روابط عمومی اداره‌‎کل ورزش خوزستان تدوین و به چاپ رسید.

مراسم رونمایی از این ماهنامه امروز ۲۶ دی‌ماه با حضور بنی‌تمیم مدیرکل ورزش  و جوانان خوزستان و نیز معاونین وی در محل اداره‌کل ورزش استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش  و جوانان خوزستان در این آیین رونمایی با تشکر از مجموعه روابط عمومی این اداره‌کل در راستای انجام این اقدام جدید و نو در ورزش کشور، اظهار کرد: خوشبختانه آقای سیاحی مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خیلی خوش‌فکر توانسته آرامش خوب و همدلی و همفکری را در بخش رسانه‌ای ایجاد کند.

وی ادامه داد: انتشار این ماهنامه یک اقدام ارزشمند است که امیدوارم منشأ خیر باشد و این روند حفظ شود. همچنین باید هیات‌های ورزشی ترغیب شوند که اخبار مرتبط را برای چاپ در این ماهنامه در اختیار روابط عمومی اداره‌کل قرار دهند و ما نیز وظیفه داریم حمایت خاصی از این ماهنامه داشته باشیم. خوشحالم که به سمت و سوی شفافیت رفته‌ایم.

ماهنامه «مدال» اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان منتشر شد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به آماده‌سازی اطلاعات کامل پروژه‌های عمرانی ورزشی استان نیز خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی خوبی با همکاری آقای دارابی معاون اداره‎‌کل ورزش و جوانان خوزستان آماده شده است. در این بانک اطلاعاتی پروژه‌های شهر به شهر استان خوزستان لحاظ شده‌اند تا انشاءالله با توجه به رویکرد عدالت‌محوری، بدانیم با توجه به سرانه ورزشی شهرها باید چه اقداماتی برای پیشبرد پروژه‌های ورزشی انجام شود.

به گزارش ایسنا، رسول سیاحی مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در این آیین رونمایی نیز اظهار کرد: این ماهنامه برای اولین بار است که در سطح ورزش ادارات کل ورزش و جوانان کشور تدوین و به چاپ رسیده است. تمام تلاش این بوده است که در انتخاب و نوع ماهنامه منتشر شده تمام جوانب لازم در نظر گرفته شود که جا دارد از آقای بنی‌تمیم که تمام‌قد از این اقدام حمایت داشت، قدردانی کنم.

وی ادامه داد: این نشریه در راستای جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی رویدادهای مهم ورزش خوزستان گردآوری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha