• شنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102416033
  • خبرنگار : 30188

خرید و قیمت قهوه فوری نسکافه گلد عمده

خرید و قیمت قهوه فوری نسکافه گلد عمده
قهوه فوری نسکافه گلد فله

نسکافه نام دیگر قهوه فوری می‌باشد. نسکافه طعم و عطر خاصی دارد و از نوشیدنی‌های پرطرفدار و داغ است. نسکافه گلد یکی از بهترین نسکافه‌ها می‌باشد و فرآوری آن متفاوت از سایر نسکافه‌ها است. قهوه فوری با روش حرارت دیدن و انجماد فرآوری می‌شود. قهوه فوری که با روش حرارتی تهیه شود با نام قهوه کلاسیک شناخته شده است، اما قهوه فوری گلد به روش انجمادی به دست می‌آید. نسکافه گلد انواع مختلفی دارد که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از نسکافه آنلاین، در این قسمت از نوشته با انواع نسکافه گلد و قیمت خرید قهوه فوری نسکافه گلد عمده آشنا خواهید شد. قهوه نسکافه گلد برزیل، نسکافه گلد اکوادور، نسکافه گلد هند و... نمونه‌های رایج نسکافه گلد می‌باشند. نسکافه موجب افزایش قدرت مغز و سیستم ایمنی بدن، افزایش فشار خون می‌شود و برای درمان سر درد مفید است. یکی از راه‌های کاهش استرس مصرف نسکافه می‌باشد. نسکافه‌های گلد جزو بهترین قهوه‌ها برای معامله تاجران محسوب می‌شوند. نسکافه گلد اصلی و با کیفیت دارای دانه‌هایی با سایز متوسط است و از نظر رنگی هم رنگ آن قهوه‌ای متوسط می‌باشد.

قیمت قهوه فوری نسکافه گلد عمده

قیمت قهوه فوری نسکافه گلد عمده با توجه به عوامل زیادی تعیین می‌شود. قهوه فوری انواع مختلفی دارد و قیمت آن با توجه به نوع فروش عمده و خرده متفاوت است. علاوه بر برند، نوع بسته‌بندی نسکافه‌ها هم روی قیمت آنها تأثیرگذار می‌باشد. این نوع قهوه‌ها بیشتر در کشورهای عربی فروش می‌روند. در بازار ایران هم انواع قهوه‌ها مخصوصاً قهوه فوری نسکافه گلد اکوادور فله با بهترین قیمت ممکن معامله می‌شود. برای خرید قهوه فوری نسکافه گلد برزیل کیلویی و سایر انواع قهوه‌ها مثل: قهوه فوری برزیل، هندی، اکوادور و... با هر برندی، می‌توانید به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

خرید قهوه فوری نسکافه گلد عمده

امروزه خرید قهوه فوری نسکافه گلد عمده و فله جزو خریدهای اکثر خانواده‌ها می‌باشد. خرید عمده‌ای انواع قهوه فوری برای فروشگاه‌ها و کافی‌شاپ‌ها بسیار به صرفه است. قهوه فوری گلد کافئین بیشتری نسبت به سایر قهوه‌ها دارد و همین یکی از عوامل محبوبیت فراوان این قهوه می‌باشد. این قهوه در کشور با بسته بندی های مختلف عرضه می‌شود. خرید قهوه نسکافه گلد در فروشگاه‌های اینترنتی به سرعت و با اطمینان بیشتر انجام خواهد شد. در واقع فروشگاهی که فروش این قهوه را بر عهده می‌گیرد باید سلامت و اصالت آن را هم تضمین کند. فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین این مسئولیت را به خوبی انجام داده است. 

قهوه فوری نسکافه گلد اکوادور

قهوه فوری نسکافه گلد اکوادور از قهوه‌های بسیار با کیفیت می‌باشد. این قهوه از محصولات اکوادور است و آن را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. این قهوه به سادگی قابل تهیه می‌باشد و برای مدت زیادی می‌توان آن را نگهداری نمود. کافئین بالا و طعم بسیار خوب این قهوه علاقه‌مندان آن را بیشتر کرده است. در ایران هم این محصول با نام قهوه فوری گلد اکوادور سورن تولید شده است و طرفداران زیادی هم دارد. قهوه فوری نسکافه گلد اکوادور فله با قیمت بسیار مناسب در بازار ایران برای خریداران عرضه می‌شود. این قهوه خیلی سریع با آب یا شیر مخلوط شده و یک نوشیدنی خوش طعم را می‌سازد. قهوه فوری نسکافه گلد اکوادور ارزان قیمت‌تر از سایر قهوه‌های فوری می‌باشد و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

خرید و قیمت قهوه فوری نسکافه گلد عمده
قهوه فوری نسکافه گلد اکوادور

خرید قهوه فوری نسکافه گلد عمده به صورت فله یا بسته‌بندی‌های گرمی و کیلویی برای فروشندگان بسیار به صرفه می‌باشد.  قیمت عمده خیلی پایین‌تر از خرده می‌باشد و با این کار با توجه به نیاز فراوان به این قهوه‌ها از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری شده و سود چندین برابری شامل حال فروشنده‌ها می‌شود.

فروش قهوه فوری نسکافه گلد برزیل فله

فروش قهوه فوری نسکافه گلد برزیل فله در اکثر فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها انجام می‌شود. این نوع فروش برای اکثر برندهای قهوه حجم زیادی را مختص به خود کرده است. خرید کیلویی قهوه برای افرادی که مصرف زیادی دارند بسیار گزینه مناسبی است. با این نوع خرید تا مدت زیادی از خرید دوباره راحت می‌شوید و قیمت مناسب‌تری هم پرداخت می‌کنید. تعدادی از نمونه نسکافه‌هایی که فروش کیلویی آنها بیشتر از سایر انواع فروش‌های دیگر است را در پایین معرفی می‌کنیم:

۱– نسکافه گلد هندی

۲– قهوه فوری نسکافه گلد برزیل کیلویی

۳– قهوه فوری سوپر

۴– قهوه فوری ایپک

و ... .

قهوه فوری نسکافه گلد برزیل
قهوه فوری نسکافه گلد برزیل

قهوه فوری گلد برزیل بسیار غنی می‌باشد. این قهوه از دانه قهوه عربیکا ساخته شده است و طعم بسیار خوبی دارد. برای خرید انواع قهوه فوری با هر مدل فروش از عمده گرفته تا خرده باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. نسکافه آنلاین انواع نسکافه‌ها را به صورت فله و بسته‌ای در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha