• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401101710623
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جام تیراندازی هم به اصفهان آمد

جام تیراندازی هم به اصفهان آمد

ایسنا/اصفهان تیم تیراندازی با تفنگ بانوان سپاهان پس از هفت هفته توانست جام قهرمانی را برای اصفهان کسب کند و مدال طلا بر گردن دختران اصفهان انداخته شد.

هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان به میزبانی تیم شهید زین‌الدین قم در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان دیدارهای هفته پایانی مسابقات، تیم سپاهان توانست در رقابتی حساس تیم تیگرا را شکست داده و بر سکوی نخست این فصل از رقابت‌ها ایستاد.

نجمه خدمتی، فاطمه امینی، آرمینا صادقیان، فاطمه شهباز،فاطمه صالحی، الهام نصیری و زهرا کریمی بازیکنان سپاهان بودند که با هدایت مریم قاسمی در این رقابت‌های کشوری شرکت کردند و خدمتی، صادقیان و امینی بازیکنان ملی‌پوش طلایی‌پوشان بودند که توانستند در مجموع این هفت هفته خوش درخشیده، در تمام هفته‌ها به جمع هشت بازیکن برتر  رقابت‌ها راه پیدا کردند و در فینال  رقابت کردند.

همچنین در بخش انفرادی و  فینال مسابقات لیگ شمشیربازی نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه امینی با برتری برابر رقبا به ترتیب بر سکوهای سوم، چهارم و پنجم ایستادند و قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان شدند.

فاطمه شهباز، سرپرست تیم تیراندازی با تفنگ سپاهان پس از قهرمانی طلایی‌پوشان در این رقابت‌ها، اظهار می‌کند: تیم تیراندازی با تفنگ بانوان را از ترکیب بازیکنان ملی و با تجربه تشکیل داده و از تابستان تمریناتمان را آغاز کردیم تا حضور شایسته‌ای در رقابت‌ها داشته باشیم. در طول هفت هفته لیگ، هر هفته حداقل سه ملی‌پوش تیم به فینال بخش انفرادی رسیده و در جمع هشت نفر برتر صاحب مقام می‌شدند.

وی ادامه می‌دهد: نخستین هفته لیگ از ۱۴ مرداد ماه آغاز شد که در همان گام نخست آرمینا صادقیان توانست یک طلا، سه نقره و یک برنز کسب کند. همچنین نجمه خدمتی یک طلا و یک برنز و فاطمه امینی یک برنز به دست آوردند که عملکرد بسیار خوبی در هفته اول بود.

شهباز خاطر نشان می‌کند: کار ما در این دور رقابت‌های لیگ تمام شده، اما با توجه به اینکه احتمالا با همین ترکیب در فصل آینده حاضر خواهیم شد، همچنان تمریناتمان را برای آمادگی در لیگ بعدی ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، تیم تیراندازی با تفنگ بانوان سپاهان در این از مسابقات لیگ برتر تیراندازی با ۷ پیروزی متوالی و بدون شکست با حضور بازیکنان ستاره‌های ملی‌پوشش توانست قاطعانه عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند. مراسم اهدا مدال و جام این رقابت‌ها نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha