• سه‌شنبه / ۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401100603246
  • منبع : باشگاه دانشجویان

همایش «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» فراخوان داد

همایش «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» فراخوان داد

انجمن ایرانی مطالعات جهان از انتشار فراخوان همایش بین‌المللی «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» به میزبانی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، دبیرخانه همایش بین‌المللی «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» که با همکاری انجمن ایرانی مطالعات جهان و میزبانی دانشکده مطالعات جهان اسفندماه امسال برگزار خواهد شد، با انتشار فراخوانی از علاقه‌مندان برای ارسال مقاله به این همایش دعوت به عمل آورده است.

در این فراخوان آمده است: در جهان معاصر، گسترش بحران‌ها و شکل گیری منازعات در سطح جهانی و ظهور بازیگران و منابع قدرت نوین، موجب پیدایش موضوعات و چالش‌های نوین امنیتی و تحولات بی‌شمار و دگرگونی در نظام قدرت شده‌اند. به اطلاع کلیه استادان و پژوهشگران گرامی می‌رساند دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در نظر دارد با همکاری انجمن ایرانی مطالعات جهان همایش بین‌المللی «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» را به صورت حضوری/ مجازی در هشتم اسفندماه سال جاری با هدف ایجاد بستری برای هم‌اندیشی صاحب‌نظران، تولید دانش و توسعه ادبیات پژوهش در زمینه محورهای زیر برگزار کند. بدین‌وسیله از کلیه پژوهشگران گرامی برای ارسال مقاله به این همایش دعوت به عمل می‌آید.

محورهای مدنظر عبارتند از:

ـ جهان درحال گذار در مکاتب مطرح
ـ منابع و مراکز جدید قدرت
ـ حکمرانی جهانی
ـ اقتصاد و نظام‌های مالی جهانی
ـ محیط زیست و سلامت جهانی
ـ روایت سازی و رسانه‌های جهانی
ـ بحران‌ها و منازعات جهانی
ـ امنیت و سلطه جهانی
ـ توسعه و جهانی-محلی شدن
ـ امنیت و ژئوپلیتیک جهانی انرژی
ـ ایران و نظام جهانی قدرت

همایش «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» فراخوان داد

براساس این فراخوان، ایمیل همایش برای ارسال چکیده، ogps.conf@iwsa.ir و آخرین مهلت ارسال چکیده‌ها، ۲۵ دی ۱۴۰۱ و شماره تماس دبیرخانه ۰۲۱۸۸۰۱۵۰۷۱ اعلام شده است. گفتنی است لازم است چکیده‌ها به زبان فارسی یا انگلیسی و بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلمه باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha