• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1401092315905
  • خبرنگار : 30165

اعطای «جایزه مرحوم دکتر احمدیان» به مقاله برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات

اعطای «جایزه مرحوم دکتر احمدیان» به مقاله برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات

در دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات، ۱۰۹ مقاله حوزه آکوستیک و ارتعاشات ارائه می شود و برای اولین بار جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر اعطا می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرضا اوحدی، دبیر کنفرانس و رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران در این کنفرانس که از امروز به مدت دو روز در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال برگزاری است، گفت: ما در این دوره توانستیم فضا و شرایطی را برای برگزاری این کنفرانس به صورت ترکیبی (حضوری و آنلاین) فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دومین بار است که این کنفرانس به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده مهندسی مکانیک برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از کنفرانس، سخنرانان خارجی و داخلی را به صورت آنلاین و حضوری خواهیم داشت.

دکتر اوحدی گفت: ۱۳۵ مقاله در حوزه آکوستیک و ارتعاشات در حوزه‌های مکانیک، برق، مهندسی، عمران، بهداشت حرفه‌ای دریافت کردیم که از این تعداد مجموعا ۱۰۹ مقاله پذیرفته شد؛ از این تعداد ۹۴ مقاله به صورت شفاهی ارائه می‌شود و مابقی در قالب پوستر.

وی با بیان اینکه معمولا ۳۰ درصد مقالات به زبان انگلیسی است، گفت: از مقالات پذیرفته شده، ۲۹ مقاله به زبان انگلیسی و مابقی به زبان فارسی بوده است. این مقالات از ۴۱ دانشگاه و مؤسسه مختلف مقالات دریافت شده‌اند.

دکتر اوحدی با تاکید بر اینکه طی روزهای آتی ۲۱ نشست تخصصی خواهیم داشت، گفت: در این دوره از کنفرانس، ۱۵ کارگاه آموزشی برگزار می شود که ۱۰ کارگاه دایر شده و با استقبال خوب مهندسان صنعت مواجه شده است.

وی گفت: مسابقه دانشجویی کنترل لرزش دست انسان را برگزار کردیم که این مسابقات تا اسفندماه ادامه دارد. در این دوره بنا داریم به محقق برتر، مهندس برجسته بر اساس فعالیت‌های چندساله اخیر و همچنین به رساله برتر در سه مقطع جایزه اعطا کنیم.

رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران گفت: برای اولین بار جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر اعطا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha