• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401091610936
  • منبع : نمایندگی سمنان

انتقاد رئیس کل دادگستری از نحوه نگهداری کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی

انتقاد رئیس کل دادگستری از نحوه نگهداری کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان از نحوه نگهداری و ساماندهی کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی مرکز این استان انتقاد کرد.

محمدجعفر عبدالهی در حاشیه بازدید معاون دادستان کل کشور از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مرکزاستان اظهار کرد: باید به درستی از اموال بیت‌المال حفاظت و صیانت صورت گیرد.

نماینده عالی دستگاه عدلیه در استان با گلایه از نحوه نگهداری اموال در انبارهای سازمان اموال تملیکی مرکز استان تصریح کرد: نحوه نگهداری و ساماندهی کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی مرکز استان از شرایط مطلوبی برخوردار نیست .

وی ادامه داد: انتظار می‌رود انبارهای آن سازمان از تجهیزات، امکانات و فضای مناسب مستقل برای حفاظت و صیانت از اموال بیت‌المال برخوردار باشد .

عبدالهی حفاظت درست از اموال بیت المال را در بهبود وضعیت اقتصادی کشور موثر دانست و اظهار کرد: دستگاه قضایی استان عزم جدی در رفع موانع و کاستی‌های احصاء شده در این سازمان دارد .

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به کاهش قابل توجه فروش ناشی از مزایده‌ها در استان اضافه کرد: میزان فروش در مزایده‌های اموال سازمان اموال تملیکی استان در سال جاری به نسبت سال گذشته با کاهش قابل توجهی روبرو بوده و می‌بایست علل وقوع آن به صورت کارشناسی بررسی و مرتفع شود .

وی با اشاره به عدم برخورداری از سازمان اموال تملیکی استان از ساختمان و فضای اداری و انباری مناسب گفت: با توجه به اینکه سازمان اموال تملیکی استان از مکان مستقل شامل ساختمان اداری و انبارهای نگهداری اموال برخوردار نیست. با همدلی و اتحاد موجود در بین مسئولین استانی می بایست هرچه زودتر مکانی مناسب و مجهز به امکانات مراقبتی به آن سازمان اختصاص یابد .

این مقام ارشد قضایی با ابراز خرسندی از اقدامات استان در حوزه مبارزه با قاچاق گفت: به مدد الهی و با همکاری نهادهای اجرایی ،امنیتی ، انتظامی و قضایی در استان سمنان در امر قاچاق کالا و ارز  توفیقات و  عملکردی قابل توجهی محقق شده است .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha