• دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401091409304
  • خبرنگار : 50176

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

شهدا جانفشانی کردند تا مملکت به دست نااهلان نیفتد

شهدا جانفشانی کردند تا مملکت به دست نااهلان نیفتد

ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: شهدا جانشان را فدا کردند تا مملکت به دست نااهلان نیفتد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب حاتمی‌کن‌کبود، در آیین تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر نو ورود دانشگاه لرستان که ۱۴ آذرماه در سالن اجتماعات شهید شکوهی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دوران پس از دفاع مقدس نیز مجاهدت‌های سرداران و رزمندگان بزرگی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، تداوم داشت و امنیت ایران و بسیاری از ملت‌های منطقه مدیون این جانفشانی‌هاست.

وی ادامه داد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست.

مدیون شهدا و ایثارگران هستیم

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین عابدین درویشی‌پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، گفت: هرچه دستاورد در کشور داریم مرهون جانفشانی‌های شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران است و مدیون این عزیزان هستیم.

وی عنوان کرد: شهدا جانشان را در راه ارزش‌ها فدا کردند و مجاهدت‌های ایثارگران برای دفاع از ارزش‌هاست.

درویشی‌پور افزود: ما باید فرهنگ ایثار و مجاهدت را از شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم ایشان، بیاموزیم.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان تصریح کرد: وظیفه همه ماست در هر جایگاهی که در جامعه هستیم یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی بداریم و خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران را تکریم کنیم.

همچنین محمدی‌ضرون، مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان در این آیین، در سخنانی، واحد کاری شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان را به دانشجویان معرفی کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان را تشریح کرد.

یکی از این برنامه‌ها، بورسیه‌کردن دانشجویان ممتاز شهدا و ایثارگران در قالب طرح بورسیه شهید سلیمانی، اجرا می‌شود که دکتر محمدی‌ضرون، آن‌را برای دانشجویان توضیح داد.

گفتنی است این آیین توسط مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha