• دوشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401090704304
  • خبرنگار : 50300

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان عنوان کرد

هدایت خیرین مدرسه‌ساز به سمت ساخت هنرستان در خوزستان

هدایت خیرین مدرسه‌ساز به سمت ساخت هنرستان در خوزستان
عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان از هدایت خیرین مدرسه‌ساز به سمت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ساخت هنرستان در استان خبر داد.

زیبا صالح‌پور در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با اشاره به رتبه نخست خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی در کشور اظهار کرد: جایگاهی که در کشور به لطف خدا و همت خیرین کسب کرده‌ایم را نگه می‌داریم و همچنان همان جایگاه را کسب می‌کنیم. اخیرا در شهرهای مختلف خوزستان مدارس زیادی افتتاح شده و به طور متوسط در هفته دو خیر و گاهی بیشتر حضور پیدا می‌کنند.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوشبختانه خیرین، استان خوزستان را برای ساخت مدرسه مناسب می‌دانند و آشنایی دارند و حدود ۸۰ درصد از پروژه‌های در حال ساخت استان، پروژه‌های مشارکتی و خیری هستند. سیاست‌هایی که مجمع در نظر گرفت، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود و عمده خیرین مدرسه‌سازی که به ما مراجعه می‌کنند به سمت تکمیل پروژه‌ها هدایت شدند و در این امر موفق بودیم و عمده پروژه‌های نیمه تمام، به پایان رسیده‌اند و تعداد کمی باقی مانده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: یکی دیگر از اولویت‌های ما توسعه هنرستان‌ها بود و عمدتا هر جا خیرین به ما مراجعه کردند آن‌ها را به سمت ساخت هنرستان‌ها سوق دادیم. در ساخت مدارس استثنایی نیز موفق بودیم و بیش از ۱۰ مدرسه استثنایی را در این چند سال ساختیم و باز هم تصمیم داریم این کار را ادامه دهیم.

صالح‌پور یادآور شد: در سال‌های قبل از کرونا، هر سال تعداد جشنواره‌های مدرسه‌سازی به ۴۰ مورد می‌رسید و دوباره به این نتیجه رسیدیم که جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را در شهرهایی که ظرفیت خوبی از نظر خیرین دارند، برگزار کنیم که در بهبهان برگزار شد. سه شهر بهبهان، دزفول و ماهشهر در استان خوزستان در فعالیت خیرین مدرسه‌ساز و ساخت مدارس پیشتاز هستند.

صالح‌پور گفت: جشنواره خیرین و متمکنین خوزستانی ساکن تهران نیز بسیار اهمیت دارد و این جشنواره تا پیش از پایان سال دوباره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha