• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403040704445
  • خبرنگار : 50300

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

انتخابات ایران،‌ بر اساس‌ مردم سالاری دینی اتفاق می‌افتد

انتخابات ایران،‌ بر اساس‌ مردم سالاری دینی اتفاق می‌افتد

ایسنا/خوزستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: یکی از مسایلی که سال‌های اخیر دشمنان پیگیری می‌کنند این بوده که مردم را از انقلاب دور کنند و این کار را با القای ناکارآمدی، ناامیدی، بزرگ‌نمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها انجام داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: تبلور و تحقق مردم سالاری دینی، سرمایه بزرگی برای کشور است و انتخابات ایران، بر اساس مردم سالاری دینی اتفاق می‌افتد.

وی افزود: از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، ظرفیت دخالت مردم در مناسبات سیاسی و اجتماعی و تعیین خدمتگزاران خود در مجلس شورای اسلامی و نهاد ریاست جمهوری ایجاد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: انتخابات، ظرفیت خوبی است برای اینکه مردم، مسئولان و خدمتگزاران خود را تعیین کنند. مردم نیز از ابتدای انقلاب نشان دادند که همیشه پای کار بوده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانی ادامه داد: یکی از مسایلی که سال‌های اخیر دشمنان پیگیری می‌کنند این بوده که مردم را از انقلاب دور کنند و این کار را با القای ناکارآمدی، ناامیدی، بزرگ‌نمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها انجام داده‌اند. لذا باید این بخش تقویت شود و صرف نظر از نتیجه، مردم در انتخابات شرکت کنند.

وی تاکید کرد: هر فرد عاقل و بالغی، برای دادن سکان هدایتگری کشور به فرد کارآمد و توانمند باید بداند که آیا فرد صلاحیت سیاسی و کارآمدی را دارد یا خیر. صرف وجود فرد در جناح سیاسی خاص، کافی نیست بلکه باید توانمندی و برنامه‌ریزی کافی را داشته باشد و پاکدست باشد که این ویژگی‌ها را در شهید آیت الله رییسی شهید جمهور دیدیم.

قربانی اضافه کرد: امیدواریم مردم تلاش کنند رییس جمهوری با چنین ویژگی‌هایی انتخاب کنند. بخشی از انتخاب اصلح، با تحقیقات مشخص می‌شود. فرد انتخاب شده باید دارای تجربه و عقبه سیاسی مدیریتی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha