• شنبه / ۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401090502906
  • منبع : نمایندگی مرکزی

در یکماه گذشته انجام شد:

کشف ۱۳۹۹ فقره سرقت در استان مرکزی

کشف ۱۳۹۹ فقره سرقت در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۳۹۹ فقره سرقت، ۷۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر و بیش از۱۸۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی یک ماه گذشته در استان خبر داد.

سردار"هادی رفیعی کیا" در تشریح جزئیات عملکرد پلیس مرکزی در یک ماه گذشته و با اشاره به برنامه های پلیس استان در راستای مبارزه با مواد مخدر در این مدت، اظهار کرد: دریک ماه گذشته، ۷۴۳ کیلو و ۷۷۱ گرم انواع مواد مخدرکشف و ۶۰۱ نفردر ارتباط با جرایم مختلف حوزه موادمخدر دستگیر و برای رسیدگی قانونی، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به طرح‌ریزی پلیس جهت پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا یادآور شد: در عملیات های ماه گذشته پلیس استان مرکزی ۱۸۷ میلیارد و ۹۵۵ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف، ۸۶ فقره پرونده تشکیل، ۱۰۰ قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۱۳ دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی با تاکید بر مبارزه با سارقان به عنوان یکی از مطالبه های مردم از فراجا در حوزه امنیت اجتماعی افزود: پلیس در برنامه های اجرایی و عملیاتی خود در سال های اخیر در زمینه پیشگیری از جرایم و مقابله با مجرمان بویژه سارقان برنامه ریزی جامعی داشته و در سایه تلاش های جمعی کارکنان انتظامی استان در طول این مدت، شاخص ۶۴ درصدی میزان کشف به وقوع در سرقت ها به دست آمده است.

سردار رفیعی کیا گفت: کشف ۱۳۹۹ فقره سرقت و دستگیری ۸۰۵ سارق، بازخوردی دیگر از طرح های اثربخش پلیس استان در مبارزه با سرقت طی یک ماه گذشته به شمار می رود.

رئیس پلیس استان مرکزی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته در استان مرکزی ۵۵ نفر در سوانح مختلف رانندگی جان خود را از دست داده اند که از این تعداد، ۵۰ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات برون شهری و ۵ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات درون شهری بوده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور کاهش سوانح مختلف رانندگی در سطح استان با هماهنگی و همکاری دستگاه های ذیربط، اجرای طرح های کوتاه مدت و بلندمدت جهت رفع موانع و اصلاح زیرساخت ها به صورت جدی در شورای راهبری ترافیکی استان در دست پیگیری و اقدام است، خاطرنشان کرد: ارتقاء‌ ایمنی ترافیکی شهر در بستر برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی از سوی کارشناسان پلیس راه و راهور تا رسیدن به شرایط مطلوب، در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha