• شنبه / ۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401090502779
  • منبع : نمایندگی گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان:

نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بود

نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بود

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان نقش بسیج در دوران دفاع مقدس را بسیار موثر دانست و گفت: بسیج با ورود به دفاع مقدس معادله دشمن را بر هم زد و در کنار سایر نیروهای مسلح باعث عدم جدایی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی شد.

سردار محمد عبدالله پور در مراسم اقتدار بسیج که در مصلی رشت برگزار شد، با بیان اینکه همه انقلاب‌های الهی از سه رکن مکتب، رهبری و موعود برخوردار هستند، اظهار کرد: امام راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی برنامه‌های نظام سلطه را از بین برد و راه پیروزی را به ملت‌های آزادیخواه نشان داد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به عدم انحراف در جمهوری اسلامی بعد از ارتحال امام راحل(ره) گفت: همه انقلاب‌های عالم بعد از فوت رهبرشان یا منحرف و یا نابود شدند، اما انقلاب اسلامی بدون تغییر به راه خود ادامه داده و اهداف نظام را پیگیری می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته، بیان کرد: حمایت از مستضعفین و محرومان عالم و مبارزه با ظلم و فساد ظالمان در تمامی نقاط جهان از جمله مهمترین اهداف جمهوری اسلامی است که تا ظهور حضرت مهدی(عج) باقی خواهد ماند.

عبدالله پور با بیان اینکه امام راحل(ره) تنها کسی بود که ملت ایران را شناخته بوده است، تصریح کرد: امام راحل(ره) در وصیت نامه خود آورد که مردم ایران از مردم عصر رسول الله(ص) هم بهتر هستند و کار بزرگی را در طول تاریخ انجام دادند.

وی با اشاره به خباثت‌های کشورهای اروپایی در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران بیان کرد: کشورهایی که اکنون ادعای عدم رعایت حقوق بشر در ایران را دارند، دستشان به خون ملت ها آغشته است؛ در دوران دفاع مقدس نیز شاهد ارسال انواع سلاح شیمیایی از سوی این کشورها به عراق بودیم که علیه مردم ایران مورد آزمایش قرار می گرفت و کشتار بسیار زیادی به دنبال داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش بسیج در دوران دفاع مقدس را بسیار موثر دانست و افزود: بسیج با ورود به دفاع مقدس معادله دشمن را بر هم زد و در کنار سایر نیروهای مسلح باعث عدم جدایی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی شد.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه بسیج باید در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی ورود کند، گفت: بسیج باید در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی نقش آفرین باشد تا بتوانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم؛ بعضا شاهد بودیم که در گذشته از ظرفیت بسیج استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: بسیج گوش به فرمان رهبر بوده و عاشقانه از ولایت و نظام و ملت حمایت می‌کند و وجود چندین هزار شهید بسیجی در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از امنیت نشان دهنده همین امر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha