• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041509922
  • خبرنگار : 50042

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

مردم به موقع در شعب سیار اخذ رای حاضر شوند

مردم به موقع در شعب سیار اخذ رای حاضر شوند

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: از مردم در شعب سیار تقاضا داریم که به موقع حاضر شوند و رای دهند، چون شعبات سیار در دهستان ها و روستاهای همجوار بر اساس زمانبندی جابه جا می شود و ممکن است که در حوزه های سیار افرادی که مشغول کار کشاورزی در روستاها هستند، جا بمانند و این نگران کننده است، در حالی که یک رای در این دوره از انتخابات تعیین کننده است.

اسدالله عباسی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گیلان اظهارکرد: در یک ساعت نخست بیش از ۶۰ هزار نفر در شعب اخذ رای استان احراز هویت شدند. این روند با سرعت ادامه دارد و با استقبال پر شور ادامه دارد و ان‌شاءالله همان مشارکتی که انتظار می رفت شاهد باشیم و استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه همه شعب اخذ رای سر ساعت ۸ آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد، افزود: در نخستین ساعت با حضور در شعبه سلیمانداراب رشت و آرامگاه میرزا کوچک، پرچمدار نهضت مبارزه با استکبار رای خود را به صندوق انداختیم. قبل از آن هم از بخش فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان بازدیدی داشتیم و فعالیت شعب طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال اجرا بود.

عباسی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی فرآیند انتخابات را امروز برعهده دارند، بیان کرد: امروز با توجه به اهمیت موضوع و اینکه تعداد نامزدها به ۲ نفر رسیده، بر تعداد نمایندگان کاندیدا در شعب اخذ رای افزوده شد تا با دقت بیشتر نظارت کنند و شائبه ای پیش نیاید.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت انتخابات برای ما بسیار مهم است و در اولویت قرار دارد، ادامه داد: در استان گیلان ۹۷۶ شعبه شهری و ۱۷۱۲ شعبه روستایی شامل ۲۳۰۹ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه سیار می شود.

استاندار گیلان گفت: از مردم در شعب سیار تقاضا داریم که به موقع حاضر شوند و رای دهند، چون شعبات سیار در دهستان ها و روستاهای همجوار بر اساس زمانبندی جابه جا می ‌شود و ممکن است که در حوزه های سیار افرادی که مشغول کار کشاورزی در روستاها هستند، جا بمانند و این نگران کننده است، در حالی که هر یک رای حق الناس بوده و حتی یک رای در این دوره از انتخابات در انتخاب رئیس جمهور تعیین کننده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha