• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041510057
  • خبرنگار : 50283

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

دور دوم انتخابات در بندرانزلی و انتظارات از رئیس‌جمهور

دور دوم انتخابات در بندرانزلی و انتظارات از رئیس‌جمهور

ایسنا/گیلان دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور اقشار مختلف مردم در ۱۰۷ شعبه ثابت و سیار شهرستان ساحلی بندرانزلی در حال برگزاری است.

از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه)، ۱۵ تیرماه دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور آغاز شده و شهرستان ساحلی بندرانزلی نیز با آمادگی کامل برای اجرای پرشور انتخابات فعالیت خود را از لحظات ابتدایی ساعت قانونی رای‌گیری آغاز کرده است.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم؛ از شاغلان در ادارات که روز جمعه هم مشغول خدمت‌رسانی هستند گرفته تا مسافران از شهرهای مختلف، در حال برگزاری است.

دور دوم انتخابات در بندرانزلی و انتظارات از رئیس‌جمهور

شاهین کهنمویی که به عنوان مسافری از ارومیه پای یکی از صندوق‌های اخذ رای بندرانزلی حاضر شده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بعد از مدت‌ها با خانواده به مسافرت آمدیم و این سفر با دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصادف شد و بر خود وظیفه دانستم پای صندوق رای حاضر شوم، زیرا همه جای ایران سرای ماست و ما از هر شهر و استان که باشیم ایرانی هستیم و تلاش برای اعتلاء کشور باید در همه امور سرلوحه فعالیت ‌ایمان باشد و البته از رئیس جمهور منتخب نیز همین انتظار را داریم که آینده متعالی و رو به رشدی را برای همه شهرها و استان‌های کشور رقم بزند.

دور دوم انتخابات در بندرانزلی و انتظارات از رئیس‌جمهور

محمدعلی قرابابایی، شهروند میانسال بندرانزلی نیز بعد از انداختن رای خود به صندوق به خبرنگار ایسنا گفت: همیشه در همه انتخابات‌ها شرکت کردم و بر خود وظیفه می‌دانم در راستای اعتلاء کشورم این وظیفه و حق قانونی خود را انجام دهم. به همه شهروندان نیز توصیه می‌کنم با حضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح، با انتخاب رئیس‌جمهور مقتدر، ایرانی قوی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی شاهد باشیم.

دور دوم انتخابات در بندرانزلی و انتظارات از رئیس‌جمهور

مریم عاشوری، شهروند دیگر این شهر زیبای ساحلی است بعد از انداختن برگه رای خود به داخل صندوق، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مادر دو فرزند هستم و به عشق داشتن ایرانی قوی و آینده درخشان برای همه هم‌میهنان به ویژه فرزندان سرزمینم پای صندوق رای آمده‌ام تا رئیس جمهور منتخب به پشتوانه رای قوی ملت بتواند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اهداف متعالی کشور را دنبال کند.

دور دوم انتخابات در بندرانزلی و انتظارات از رئیس‌جمهور

علیرضا محمدی، جوان فرهنگی ساکن بندرانزلی در گفت‌وگو با ایسنا یادآور شد: با توجه به کشیده شدن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم و حضور دو تفکر مختلف، باید در این مرحله به صورت جدی و پرشور شرکت داشته باشیم.

این جوان اهل انزلی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از جمله انتخابات مهم در تعیین سرنوشت کشور است، تصریح کرد: همه اقشار به ویژه جوانان باید حضور پرشور در این عرصه داشته باشند و از رئیس جمهور منتخب انتظار دارم به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کرده و با قدرت پای کار باشد.

دور دوم انتخابات در بندرانزلی و انتظارات از رئیس‌جمهور
معصومه لطیفی نیز با بیان اینکه آمده‌ام تا از حق قانونی خودم در تعیین سرنوشت کشور استفاده کرده و رای دهم، اظهار کرد: وقتی کشورم را دوست دارم و قدرت و اقتدار ایران برایم مهم است، باید رای بدهم، به ویژه اینکه این دور از انتخابات به مرحله دوم کشیده شده و باید جدی‌تر برای انتخاب آنچه می‌خواهیم به میدان بیاییم.

وی به انتظاراتی که از رئیس جمهور منتخب دارد، اشاره و تصریح کرد: از رئیس جمهور منتخب انتظار دارم علاوه بر تلاش برای سرافرازی ایران اسلامی در راستای حل مشکلات هم میهنان از همه اقشار، نگاه ویژه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، برای دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۱۰۷ شعبه انتخاباتی در شهرستان بندرانزلی برای اخذ رای از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده که از این تعداد ۱۰۲ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha