• پنجشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082618441
  • خبرنگار : 50310

نماینده مردم در مجلس:

نساجی بروجرد بیش از ۱۰۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است

نساجی بروجرد بیش از ۱۰۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما جزء اولین شهرها هستیم که فرمانداری ویژه داشتیم اما در حد یک تابلو مانده و مدیران دستگاه‌های اجرایی ما باید معاون استاندار باشند.

فاطمه مقصودی، در جلسه شورای اداری بروجرد که امروز با حضور محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در سالن آمفی تئاتر فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بازدیدی از نساجی بروجرد داشتیم که بیش‌از ۱۰۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است.

وی ادامه داد: خودروسازی اشترینان فردا موتورز با سرمایه‌گذاری خوب مشغول به فعالیت شده که تا امروز ۳۰۰ خودرو تولید کردند و تا پایان سال بیش‌از ۱۰۰۰ خودرو و تا پنج سال آینده زمینه اشتغال ۵۰۰۰ جوان بروجردی و اشترینانی را فراهم خواهد کرد.

مقصودی افزود: سامان کاشی با تلاش‌های شبانه روزی به سامان رسید و اینها همه خروجی مجلس است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: براساس سند آمایش سرزمینی لرستان و بروجرد ازجمله تخصیص‌ها و اولویت‌های شهرستان را نساجی، سامان‌کاشی، زاگرس خودرو، سد آبسرده، نیروگاه برق، شهرک صنعتی شماره ۲ اشترینان، شرکت زاگرس خودرو، پوشاک زاگرس و تحول در روستاها شامل آسفالت، محرومیت زدایی، خانه‌های تمام محرومین، تولید اقتصاد و پول در شهرستان و همچنین توسعه ورزش قرار دادیم که از دست آوردهای مجلس انقلابی است.

وی افزود: اولویت‌های ما پروژه‌هایی است که بیش از ۲۰ سال طول کشیده است، کسی حق کلنگ‌زنی پروژه جدید ندارد مگر اینکه یک پروژه تمام شود یا پروژه‌ای باشد که ما به آن نیاز داریم.

مقصودی عنوان کرد: ما مشکل زیاد داریم، تمام عنان و اختیار ما دست مرکز استان است، دست و پای مدیران ما بسته است، حتی پول‌های ما به حساب آن‌ها واریز شده و مجوزهای کاری از آنجا دریافت می‌شود، بروکراسی اداری و رفت و آمدها ما را خسته کرده و ما به دنبال اختیارات، اعتبارات و انتصابات فرمانداری ویژه بروجرد هستیم. برای اینکه شهرستان را به آن جایگاهی که باید برسانیم، در استان مشکلات و تنگ‌ناهایی وجود دارد.

وی بیان کرد: جزء اولین شهرها هستیم که فرمانداری ویژه داشتیم اما در حد یک تابلو مانده و مدیران دستگاه‌های اجرایی ما باید معاون استاندار باشند که فرصت‌ها بررسی شده و راهکارها در جلسه بعدازظهر ارائه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha