• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401082417062
  • منبع : نمایندگی همدان

برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور را پیگیری می‌کنیم 

برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور را پیگیری می‌کنیم 

ایسنا/همدان معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در حال پیگیری برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور هستیم‌.

هادی شیرمحمدی سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سوگیری فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد، سبک زندگی ایرانی- اسلامی برگرفته از گام دوم انقلاب است، افزود: ما سعی می‌کنیم فرهنگ را از حالت دولتی به حوزه مردمی تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید انجمن‌ها و مراکز غیردولتی را فعال‌تر کنیم، اظهار کرد: همچنین باید استعدادهای فرهنگی را شناسایی کرده و در زمینه توزیع عادلانه فعالیت‌ها، قدم برداریم.

شیرمحمدی در تشریح اقدامات این دستگاه، بیان کرد: برگزاری همایش روز همدان، مراسم روز شعر و ادب فارسی، نشست تخصصی سواد رسانه، مجموعه اقدامات هفته کتاب‌، معرفی و رونمایی از سه کتاب حوزه نمایش‌ و غبار روبی از مزار شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین رونمایی از پوستر هفته کتاب، نواخته شدن زنگ هفته کتاب با همکاری کتابخانه‌ها و آموزش و پرورش، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و آموزشی‌، نشست با ناشران و کتابفروشان همدانی‌، نشست تخصصی فرهنگ مطالعه و سواد رسانه، تجلیل از نویسندگان و شاعران انجمن‌های ادبی نیز از دیگر برنامه‌ها است. 

شیرمحمدی تصریح کرد: برگزاری مراسم تجلیل از فعالان صنعت چاپ و برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر همدان و دیگر شهرستان‌ها همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نیز از برنامه های تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در حال پیگیری برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور هستیم‌، اظهار کرد: درصدد هستیم این رویداد اتفاق بیفتد.

وی در پایان بیان کرد: بزرگداشت حاج حمید حسام دی‌ماه و جشنواره کارآفرینان برتر فرهنگی و هنری در بهمن ماه برگزار خواهند شد همچنین همایش سیدجمال الدین اسدآبادی نیز تا پایان سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha