• جمعه / ۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401070100168
  • خبرنگار : 50060

خروش مردم قزوین علیه اهانت به مقدسات

خروش مردم قزوین علیه اهانت به مقدسات
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین نمازگزاران و مردم قزوین همزمان با دیگر شهرهای کشور در اولین روز از پاییز ۱۴۰۱ پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات در پی اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند.

به گزارش ایسنا، در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت تعداد معدودی به ساحت مقدس قرآن، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت حجاب بانوان و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، راهپیمایی مردم استان قزوین همزمان با دیگر شهرهای کشور برگزار شد.

مردم استان قزوین بعدازظهر جمعه اولین روز از پاییز ۱۴۰۱ از میعادگاه نماز جمعه با حضور خود در این راهپیمایی علیه فرصت‌طلبان و آنان که از مطالبات مردم سواستفاده می‌کنند؛ اغتشاشات و اهانت به مقدسات را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان ضمن حضور هوشمندانه، حمایت قاطع از نظام مقدس اسلامی و ولایت‌فقیه و محکوم کردن اقدامات علیه انقلاب اسلامی، خواستار برخورد با فتنه‌گران و عوامل اصلی آشوب‌های اخیر و حامیان آن‌ها شدند و تأکید کردند مطالبات به‌حق باید از مجاری قانونی و منطقی مطرح و پیگیری شود.

در این راهپیمایی که در شهر قزوین از مسجدالنبی (ص) تا میدان آزادی (سبزه‌میدان) ادامه داشت، مردم با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» «حمایت از ولایت رمز نجات ملت»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» صف خود را از صف قانون‌شکنان و هتاکان به مقدسات دینی جدا کردند.

راهپیمایان عکس نوشته و تصاویری از رهبر انقلاب و همچنین پرچم ایران و شعارهای حمایت از نیروی انتظامی در دست داشتند.

در این مراسم سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، دست سردار ابراهیمی، فرمانده نیروی انتظامی استان را بوسید و به نشانه اقتدار دست وی را بالا برد.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه پایانی راهپیمایی مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی قرائت شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با قزوین مردم دیگر شهرهای استان نیز علیه فتنه و آشوب به پاخاستند و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران زدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha