• جمعه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401061108796
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

از مطالبه احداث سد آبریز کوتاه نمی‌آییم

از مطالبه احداث سد آبریز کوتاه نمی‌آییم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد آبریز آینده شهرستان کهگیلویه است و از مطالبه خود در این خصوص کوتاه نمی آییم.

سید علی احمدزاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر سوق هدف از سفرهای منطقه‌ای را دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها دانست و گفت: امام جمعه سوق مرتب با من در ارتباط است و پیگیر حل مشکلات این منطقه است.

وی با بیان اینکه به همراه مدیران حوزه زیرساخت برای بازدید مشکلات به سوق سفر کردیم، افزود: بخشی از مطالبات مردم سوق مانند آبرسانی به ایدنک در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نوسانات برق در منطقه کهگیلویه از حل این مشکل خبر داد و خاطرنشان کرد: ایستگاه برق دژکوه در حال انجام است و تلاش می‌شود تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

احمدزاده با تاکید بر ایمن‌سازی جاده‌های سوق توسط راه و شهرسازی تصریح کرد: منطقه با مشکل آب آشامیدنی مواجه است، مطالبه‌گر احداث سد آبریز هستیم و در این خصوص کوتاه نمی‌آییم امیدوارم مردم هم به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه سد آبریز آینده شهرستان کهگیلویه است، افزود: طرح آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ تامین اعتبار  شده و پیش‌بینی می‌شود اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مردم سوق با بیان اینکه هر کاری از دستم بیاید برای مردم انجام می‌دهم، عنوان کرد: تامین تجهیزات مدارس سوق از خواسته‌های مردم است که در دیدار با وزیر آموزش و پرورش علاوه بر اختصاص تجهیزات مبلغ ۵ میلیارد برای خرید تجهیزات اختصاص داده شد و مدارس سوق تا قبل از مهرماه مجهز می‌شوند.

از مطالبه احداث سد آبریز کوتاه نمی‌آییم

گفتنی است استاندار پیش از خطبه‌های نماز جمعه در میز خدمت به صورت چهره به چهره با مردم گفت‌وگو و پس از شنیدن خواسته‌های آنها دستورات لازم را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احمدزاده همچنین در بازدید از روستای راک از مسئولان آب، برق، گاز و بنیاد مسکن خواست مشکلات روستاهای کوشک، چغل، تراب، دوریزگون و دشت مازه را بررسی و حل و فصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha