• شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401023121055
  • خبرنگار : 50130

با هدف مدیریت بار در پیک تابستان:

۲ هزار چراغ روشنایی معابر در سقز تعدیل می شود

۲ هزار چراغ روشنایی معابر در سقز تعدیل می شود

ایسنا/کردستان مدیر توزیع برق شهرستان سقز از اجرای اقدامات مدیریتی سطح بار در آستانه پیک تابستان خبر داد و گفت: تعدیل ۲ هزار چراغ روشنایی معابر در سطح شهر و روستاهای این شهرستان و افزایش پایداری و بهبود تاب‌آوری شبکه توزیع برق از مهم‌ترین این اقدامات است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز از اجرای اقدامات مدیریتی سطح بار در آستانه پیک تابستان خبر داد و افزود: تعدیل ۲ هزار چراغ روشنایی معابر در سطح شهر و روستاهای این شهرستان و افزایش پایداری و بهبود تاب‌آوری شبکه توزیع برق از مهم‌ترین این اقدامات است.

 عبدالله ابراهیمی در جمع خبرنگاران گفت: تلاش و اهم برنامه ریزی های صورت گرفته در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان و به تبع آن مدیریت های تابعه، تامین انرژی پایدار برای مشترکین است که این مساله خود متاثر از عوامل مختلفی است که بخش مهم آن اجرای برنامه های مدیریت مصرف بار و صیانت از منابع انرژی است.

وی افزود: در راستای مدیریت و کاهش مصرف انرژی برق، توزیع برق شهرستان سقز اقداماتی انجام داده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تعدیل چراغ‌های روشنایی معابر اصلی در سطح شهرها و روستاها به عنوان یکی از ساده ترین راهکارهای مدیریتی اشاره کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز می شود، اظهار داشت: بدین منظور ۲ هزار چراغ روشنایی در معابر اصلی  این شهرستان تعدیل می شود که با انجام این کار ۱۸۰۰ آمپر در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود.

وی با بیان اینکه  ۳ اکیپ وظیفه اجرای این طرح را در سقز بر عهده ‌دارند، خاطرنشان کرد: تعدیل چراغ‌های روشنایی بدین معناست که چراغ‌ های موجود در معابر اصلی سطح شهر و روستا، به‌ صورت یک‌ درمیان یا زیگزاگی روشن می‌شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز افزود: بر اساس برنامه تعیین شده از این تعداد چراغ روشنایی معابر قریب به ۱۸۰۰دستگاه مربوط به معابر شهری و مابقی در معابر روستایی این شهرستان تعدیل می شود.

وی در ادامه به سایر اقدامات انجام‌گرفته در خصوص افزایش  پایداری و بهبود تاب‌آوری شبکه ، اشاره کرد و اظهار داشت: تعمیرات دوره‌ای، مقاوم‌سازی پایه‌ها و پست‌های برق، تعمیر و سرویس پست‌های زمینی که تأمین‌کننده و توزیع‌کننده انرژی هستند، ازجمله این اقدامات است.

ابراهیمی افزود: در همین راستا سال گذشته بیش از ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهرها و روستاهای شهرستان سقزاصلاح، تعمیر و بازسازی شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت تعمیرات شبکه برق در سقزصرف شده است، اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه افزایش رضایتمندی هموطنان، رفاه شهروندان و بهبود تردد وسایل نقلیه و همچنین تقویت و زیباسازی شبکه روشنایی معابر در سطح شهر و روستاهای شهرستان است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha