• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403041509900
  • خبرنگار : 50294

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

استاندار ‌خبر داد: حضور گسترده مردم در ساعات اولیه رای‌گیری در کردستان

استاندار ‌خبر داد: حضور گسترده مردم در ساعات اولیه رای‌گیری در کردستان

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: از ساعات اولیە صبح شاهد حضور مردم در شعبەهای اخذ رای هستیم و امیدواریم این روند تا ساعات پایانی روز ادامە داشتە باشد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (۱٥ تیر) در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود کە در دوم انتخابات حضور بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم این روند تا ساعات پایانی اخذ رای ادامە پیدا کند.

زارعی‌کوشا بیان کرد: توصیەام بە مردم این است کە اگر قرار است در روز تعطیل از شهر خارج شوند، کارت ملی خود را بە همراە داشتە باشند و قبل از خروج، رای خود را بە صندوق بیندازند یا بە شعبەهای سیار مراجعە کنند.

وی ادامە داد: این دورە از انتخابات دورە بسیار حائز اهمیتی برای آیندە کشور است و امروز رئیس جمهور آیندە کشور تعیین خواهد شد، لذا مردم استان کردستان با حضور خود نقش مهمی را در این دورە از انتخابات ایفا کنند.

استاندار کردستان گفت: انتخابات در ایران یک فرایند مردمی است و عوامل اجرایی آن هم از خود مردم تشکیل شدە است و مثل کشورهای دیگر نیست کە یک دستگاە اجرایی فقط مسئولیت اجرای آن را برعهدە داشتە باشد.

وی با اشارە بە اینکە در حال حاضر ۲٥ هزار نفر مشغول اخذ رای هستند، افزود: از ساعات اولیە صبح همە شعبەهای استان کردستان بدون هیچگونە مشکلی فعال و کار خود را آغاز کردەاند.

استاندار کردستان بیان کرد: با توجە بە حضور مردم در ساعات اولیە پیش‌بینی می‌شود کە حضور مردم در دورە دوم پررنگ‌تر از دورە قبل است.

بە گفتە این مقام مسئول، یک هزار و ۲۹٦ شعبە اخذ رای در استان کردستان فعال است کە از این تعداد ٦۱۱ شعبە آن سیار است.

زارعی کوشا در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم استان کردستان در دورە قبل بسیار قابل قبول نبود و انتظار می‌رود کە در دور دوم مشارکت پررنگ‌تر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha