• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403041509820
  • خبرنگار : 50294

مشارکت مردم، سربلندی نظام

احمدپور: شرکت در انتخابات نشان از پویایی یک کشور است

احمدپور: شرکت در انتخابات نشان از پویایی یک کشور است

ایسنا/کردستان مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در استان کردستان گفت: هرانسانی کە در انتخابات شرکت نکند در عرصە سیاست مرده‌ای بیش نیست، لذا حتی اگر از وضع موجود راضی نیستیم شرکت در انتخابات نشان از زندە بودن و پویایی آن کشور دارد.

احمدپور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکە انتخابات حق مسلم هرانسانی در عرصە سیاسی است، اظهار کرد: انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است و این اهمیت غیرقابل انکار است.

وی عنوان کرد: هر انسانی کە آیندە خود، فرزندان، خانوادە و نسل‌های بعد از خود برای او اهمیت داشتە باشد، لازم است کە پای صندوق‌های رای بیاید و رای خود را بە صندوق بیندازد.

احمدپور بیان کرد: کسی کە بە عنوان رئیس جمهور آیندە انتخاب خواهد شد قطعا نقش بسیار مهمی در توسعە و آبادانی کشور ایفا خواهد کرد و ما بە عنوان یک انسان و بە عنوان عضوی از این جامعە نباید نسبت بە این رویداد سیاسی بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: هر انسانی کە در عرصه انتخابات شرکت نکند در عرصە سیاست مرده‌ای بیش نیست، لذا حتی اگر از وضع موجود راضی نیستیم شرکت در انتخابات نشان از زندە بودن آن کشور دارد.

احمدپور با اشارە بە اینکە هر کشوری موانع و مشکلات خود را دارد، تصریح کرد: کشور ایران بە دلیل اینکە یک کشور اسلامی است دشمنان بسیار زیادی دارد کە خوشبختانە تا بە امروز بە خوبی توانستە است موانع را کنار بگذارد و روبەجلو حرکت کند.

وی ادامە داد: مشارکت بالا می‌تواند توانایی و اقتدار کشور را در عرصە بین‌المللی بە رخ همە جهانیان بکشد و ثابت کند کە مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند.

احمدپور بیان کرد: رئیس جمهور اگر از پشتوانە بیشتری برخوردار باشد، قدرت سیاسی بیشتری در سطح جهان خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: از همە کردزبانان خواستاریم در ساعات اولیە نسبت بە انداختن رای خود بە صندوق اقدام کنند و میزان مشارکت در انتخابات را افزایش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha