• چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401022819113
  • خبرنگار : 50491

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد

نیاز به تعریف اخلاق حرفه‌ای در عرصه لغزنده شورا/ نگذاریم‌ مردم قربانی کم‌تجربگی ما شوند

نیاز به تعریف اخلاق حرفه‌ای در عرصه لغزنده شورا/ نگذاریم‌ مردم قربانی کم‌تجربگی ما شوند

ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورا عرصه لغزنده‌ای است، گفت: ما نیازمند تعریف اخلاق حرفه‌ای برای شوراها هستیم.

غلامرضا منتظری صبح امروز در اجلاسیه روسای شورای استان‌های کشور در گرگان اظهار کرد: اجلاس ها باید بر مبنای نظام مسائل شوراها تشکیل شود و هر اجلاس به طور پلکانی حداکثر به یک الی دو مسئله اساسی بپردازد در غیر این صورت در هر اجلاسی شاهد تکرار دغدغه ها و مشکلات خواهید بود.

وی افزود: پس از احصای نظام‌ مسائل باید نشست مشترک با روسای استان های مرتبط و تخصصی مجلس گذاشته شود و تشکیل این پیوند ضروری است تا سهم و نقش مجلس شورای اسلامی در گره‌گشایی مشهود باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان‌ها نشست مشترک اعضای شورا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به طور مرتب و براساس تعیین محدوده زمانی برگزار شود، یادآور شد: لباس ما در مجلس شورای اسلامی با لباس شوراهای شهر و روستا یکسان و لباس خدمت است.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم شیرینی خدمت به کام مردم بنشیند شوراها باید به نمایندگان مجلس نزدیک باشند، تاکید کرد: با توجه به اینکه ماموریت های ما مشترک است باید با هدف هم‌افزایی و رفع مشکلات و حل مسائل کنار یکدیگر بنشینیم.

منتظری با بیان اینکه بهتر است در این اجلاس‌ها  روسای کمیسیون های تخصصی مجلس نیز دعوت شوند، متذکر شد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، ممکن است این چهار سال در عرصه خدمت حضور داشته باشیم و چهار سال بعدی دیگر نباشیم حال چرا مردم باید قربانی تجربه اندک ما شوند؟

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، خواستار تدوین یک کتاب حاوی تجربه‌های تلخ و شیرین شوراها اعم از تجربه‌ها، آسیب‌ها، خلاقیت‌ها و غیره شد و تاکید کرد: تجربه های گذشته به اعضای شوراها کمک شایانی خواهد کرد.

وی بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط شوراها تاکید کرد و افزود: شورا عرصه لغزنده ای است و ما نیازمند تعریف اخلاق حرفه ای برای اعضای شوراها هستیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha