• دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401012917211
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

امروز آمریکا نمی‌تواند چیزی را به ما تحمیل کند

امروز آمریکا نمی‌تواند چیزی را به ما تحمیل کند

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دنیا استقلال امروز کشورمان را لمس کرده است.

آیت‌الله مصطفی علما امروز(29 فروردین) در مراسم رژه خودرویی روز ارتش در کرمانشاه با اشاره به عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت ارتش، سپاه و دیگر نیروهای مسلح در دنیا به عنوان یک قدرت بزرگ مطرح است.

وی از دستیابی به استقلال به عنوان یکی از بزرگترین خدمات انقلاب اسلامی برای کشور یاد کرد و افزود: استقلال امروز کشورمان را دنیا لمس کرده است. امروز آمریکایی ها آن طرف میز و ما طرف دیگر میز هستیم و آنها یک کلمه را هم نمی‌توانند به ما تحمیل کنند و این عظمت و اقتدار برای ما کفایت می‌کند.

 امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: اقتدار ایران اسلامی تا جایی است که آمریکا که ادعای ابرقدرت بودن را در دنیا دارد، اقرار کرده که تحریم‌ها هیچ ثمره ای نداشته و نتوانسته ملت ایران را به زانو در بیاورد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری ایران اسلامی را ام‌القرای جهان اسلام می‌دانند، گفت: امروز ایران اسلامی را در دنیا با شاخصه‌های استقلال و آزادی می‌شناسند و در دنیا حرف برای گفتن داریم.

 وی تاکید کرد: امروز هر کشتی که بخواهد از تنگه هرمز عبور کند، باید از نیروهای ما اجازه گرفته باشد و این از افتخارات است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار ارتش در دستیابی به اقتدار کنونی کشور، گفت: استقلالی که ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح برای کشور به ارمغان آورده اند را هیچ جای دنیا ندارد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری ارتش را شجره طیبه می‌دانند، به این معنا است که ارتش همچون درختی است که از ریشه تا شاخه و برگ های آن طیب و طاهر است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی از سه چهار ماه اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تحریم بوده، گفت: اگر تاکنون همه چیز را تحمل کرده ایم دستاورد مهم آن این است که امروز روی پای خودمان ایستاده ایم.

وی اشاره ای هم به مشکلات اقتصادی موجود داشت و گفت: مشکلات وجود دارد و مسئولین باید برای حل این مشکلات چاره اندیشی کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha