• جمعه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401011205527
  • خبرنگار : 50225

۲۳ مصدوم حاصل حوادث ترافیکی امروز در خوزستان

۲۳ مصدوم حاصل حوادث ترافیکی امروز در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدومیت ۲۳ نفر در حوادث ترافیکی امروز در استان خوزستان خبر داد.

عارف شرهانی اصل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه برخورد تریلر با پژو که ساعت ساعت ۶:۱۳ بامداد امروز (۱۲ فروردین‌ماه) در محور هندیجان به دیلم رخ داد، سه نفر مصدوم شدند که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان بقیه الله دیلم انتقال یافتند.

وی افزود: در حادثه‌ای دیگر در برخورد دو دستگاه خودروی پژو که امروز در محدوده بعد از دو راهی منطقه زراس رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

شرهانی گفت: دو مصدوم این حادثه به اورژانس لردگان تحویل داده شدند و ۶ نفر از مصدومان پس از رهاسازی، توسط جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنین در پی تصادف موتورسیکلت در موزرم یک نفر مصدوم شد که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافت.

شرهانی گفت: در حادثه‌ واژگونی یک دستگاه خودروی وانت مزدا نیز که ساعت ۱۳:۳۹ امروز در محور اهواز - حمیدیه حد فاصل عین ۲ و سید هادی رخ داد، شش مرد مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتفال یافتند.

وی بیان کرد: در حادثه‌ پی واژگونی یک دستگاه خودروی پژو نیز که ساعت ۱۵:۳۳ امروز در سوسنگرد رخ داد، یک نفر در کابین خودرو گرفتار شد که این فرد نیز از کابین خودرو رهاسازی شد و نجات پیدا کرد و سپس به بیمارستان نفت انتفال یافت.

شرهانی گفت: در حادثه‌ واژگونی یک دستگاه خودروی پراید که ساعت ۱۶:۳۵ امروز در مسیر تونل دلا رخ داد، سه نفر مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتفال یافتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حادثه‌ واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس که ساعت ۱۸ امروز در محور امیدیه به میانکوه رخ داد، راننده مصدوم شد که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه انتفال یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha