• چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400121814890
  • منبع : نمایندگی مرکزی

یک مسئول در جهاد دانشگاهی استان؛

دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی در استان مرکزی راه اندازی می شود

دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی در استان مرکزی راه اندازی می شود

ایسنا/مرکزی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک گفت: دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی در استان مرکزی راه اندازی می شود.

دکتر وجیه اله پارسا گفت: گردشگری یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی جامعه است و نقش بسزایی در درآمدزایی داشته و به عنوان منبع پایدار محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت گردشگری صنعتی و رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی و فعالیت بر مبنای نیاز، اولین رویداد شتابی استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، دانشگاه فنی حرفه ای استان، موسسه گردشگری برگزار شد.

پارسا در ادامه محورهای این رویداد را شامل تولید محتوا در حوزه گردشگری صنعتی، ایجاد و توسعه پلتفرم های گردشگری و ارتقای فرهنگ گردشگری با رویکرد صنعتی بیان کرد.

مدیر برگزاری رویداد شتاب در ادامه اظهار کرد: استارت برگزاری این رویداد از پاییز سال جاری و با برگزاری چندین پیش رویداد و کارگاه آموزشی با موضوعات آشنایی با روحیات ملل، بررسی راهکارهای توسعه گردشگری صنعتی و ... آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در رویداد تا ۱۰ اسفندماه جاری اعلام شده بود، افزود: از مجموع آثار ارسالی، ۱۰ ایده حائز شرایط ورود به رویداد بودند که در روز برگزاری این رویداد از میان ایده‌های راه یافته ۳ ایده(توسعه مبانی گردشگری با استفاده از هندبوک و اپلیکیشن از سوی بابک صوفیانی، ایده فضای متاورس در تورهای صنعتی از  سوی خانم پریسا داتوسی و ایده تور مجازی نمایشگاهی از طرف امیر نشگلیان) به عنوان ایده‌های برتر معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره این رویداد در بهار سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و جوایز نفیسی به صاحبان ایده‌های برتر اهدا می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، به گفته پارسا، دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha