• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400121713933

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی:

دانشگاه آزاد مشهد در رویداد گام دوم پیشگام است

دانشگاه آزاد مشهد در رویداد گام دوم پیشگام است

ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره ۱۰۰۰ ایده در راستای گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی برای ابراز توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است چون این دانشگاه پیشگام در رویداد گام دوم است.

محسن مرادی امروز در مراسم افتتاحیه رویداد گام دوم جشنواره ۱۰۰۰ ایده که در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، در جمع ایده‌پردازان و پژوهشگران با بیان اینکه این رویداد سه هدف را دنبال می‌کند، گفت: یکی از مهمترین این اهداف معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه است و این رویداد که سبب بروز و ظهور ایده‌های متعددی است خرداد ماه سال آینده جهت شناخت بهتر دانشگاه به جامعه در زیربنای بالا در مصلای تهران برگزار می‌شود.

وی معرفی دانشگاه به خود دانشگاهیان را هدف دیگر این رویداد خواند و ادامه داد: دانشگاه دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر و بی‌بدلیل زیادی است که خود دانشگاهیان از آن بی‌اطلاع هستند.

وی ایجاد هم‌افزایی از دیگر اهداف مهم گام دوم دانشگاه آزاد دانست و اظهار کرد: گروه‌هایی در دانشگاه به صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند که در صورت ورود حوزه علوم انسانی به این رویداد با هم‌افزایی علوم قضائی خراسان رضوی با واحد گلستان می‌توانیم بسیاری از مسائل مربوط به حوزه اداری قوه قضائیه را حل نمائیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد خاطرنشان کرد: حضور موثر و منظم در گام دوم دانشگاه باعث اثربخشی مضاعف دانشگاه در فضای اجتماعی می‌شود.

مرادی ضمن تاکید به جذب اسپانسر گفت: شرکت توزیع برق استان، بنیاد مستضعفان، صنایع پیشرفته آستان قدس رضوی، باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن علمی دانشجویی جهت حمایت از این رویداد می‌توانند حمایت بیشتری داشته باشند.

وی از اعتباری به میزان پنج میلیارد تومان برای تشویق و ترغیب ایده‌ها و گروه‌های پژوهشی خبر داد و افزود: استان‌ها تعیین کنند برای اقدامات خود در این راستا چه میزان باید حمایت شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در این مراسم از شرایط مطلوب این دانشگاه میان ۲۶ استان خبر داد.  

 اختتامیه رویداد گام دوم جشنواره ۱۰۰۰ ایده فردا، ۱۸ اسفند ماه، با معرفی منتخبین در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha