• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400121410516
  • خبرنگار : 50182

1800 خانوار مددجوی کمیته امداد کرمانشاه توانمند شدند

 1800 خانوار مددجوی کمیته امداد کرمانشاه توانمند شدند
عکس تزیینی است

ایسنا/کرمانشاه 194 واحد مسکونی مددجویی استان کرمانشاه افتتاح و جشن توانمندسازی 1800 خانوار مددجوی کمیته امداد کرمانشاه برگزار شد.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه امروز (14 اسفند) در حاشیه مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی و جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سطح کشور که بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور رییس جمهور برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا از ساخت مسکن مددجویی به عنوان یکی از خدمات کمیته امداد یاد کرد و افزود: در برنامه امسال ساخت حدود 250 واحد مسکونی مددجویی در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: بخشی از اعتبار لازم برای ساخت این واحدها از طریق بنیاد مسکن و بخشی از طریق تسهیلات بلاعوض کمیته امداد تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت هریک از این واحدها حدود 85 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد پرداخت شده است.

ترکمانه با اشاره به افتتاح و واگذاری 194 واحد از این واحدها در برنامه امروز، گفت: واحدهای باقی مانده نیز ظرف یکی دو ماه آینده تکمیل و تحویل مددجویان می شود.

وی افزود: این واحدها همگی در روستاهای استان احداث شده و میانگین متراژ آنها حدود 75 متر مربع است.

ترکمانه به جشن توانمندسازی مددجویان امداد هم اشاره کرد و افزود: امروز 1800 خانوار مددجوی کرمانشاهی همراه با بیش از 52 هزار خانوار مددجوی دیگر در سراسر کشور توانمند شده و زندگی مستقل خود را شروع می کنند.

وی افزود: تمرکز اصلی ما در کمیته امداد این است که کمک های صورت گرفته به خانواده‌ها بگونه‌ای هدفمند شود که در نهایت منجر به توانمندسازی خانوارها شود.

امروز(14 اسفند) طی مراسمی بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور رییس جمهور 8700 واحد مسکونی مددجویی احداثی در کشور افتتاح و جشن توانمندسازی 54 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha