• جمعه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400121309967
  • خبرنگار : 50188

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد پیام نور رفسنجان در 4 رشته تحصیلی

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد پیام نور رفسنجان در 4 رشته تحصیلی

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان از آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد در این دانشگاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: بیست و دومین دوره پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد فراگیر از ۱۰ اسفندماه آغاز شده که در رفسنجان نیز در ۴ رشته گرایش علوم زمین پترولوژی، علوم زمین چینه نگاری، برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی پذیرش داریم.

احسان مهرابی گوهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه پیام نور رفسنجان در سالهای اخیر همواره رتبه‌های برتر را در سطح دانشگاه‌های پیام نور به خود اختصاص داده است که از جمله آن می توان به کسب رتبه برتر در حوزه آموزش و جذب دانشجو، رتبه برتر  در تولید محتوای آموزشی در سطح کشور و راه اندازی نخستین استودیو تولید محتوای الکترونیکی  دانشگاه پیام نور  در سال ۹۸، رتبه برتر در برگزاری دوره های آموزش آزاد و تخصصی در سطح استان، رتبه برتر در جذب خیرین و پرداخت شهریه دانشجویان و رتبه برتر در سطح در زمینه رشد درآمدزایی و ایجاد درآمد پایدار اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع ورزش و سلامت دانشگاهیان، گفت دانشگاه پیام نور رفسنجان در سال های اخیر در حوزه تربیت بدنی و سلامت  اقدامات قابل قبولی انجام داده که از جمله می توان به تأسیس و راه اندازی سالن تخصصی تنیس روی میز و  خانه شطرنج و همچنین برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و المپیاد ورزشی فجر اشاره کرد.

مهرابی با اعلام اینکه مراحل طراحی و زیر سازی زمین چمن مصنوعی دانشگاه انجام شده، از تکمیل و ساخت این زمین ورزشی با همکاری یکی از خیرین در سال جدید خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان از آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد در این دانشگاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: بیست و دومین دوره پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد فراگیر از ۱۰ اسفندماه آغاز شده که در رفسنجان نیز در ۴ رشته گرایش علوم زمین پترولوژی، علوم زمین چینه نگاری، برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی پذیرش داریم.

مهرابی با بیان اینکه دانشجویان متقاضی دروسی که از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود، آزمون خواهند داد، خاطرنشان کرد: هر کدام از شرکت‌کنندگان که نمره آنها به حد نصاب برسد، پذیرش می‌شوند و با ثبت‌نام وارد ترم دوم می‌شوند و ترم اول آنها همان امتحان اولیه است که این ویژگی بارز دوره فراگیر است.

وی در پایان با اشاره به نامه وزیر علوم در سال جاری بیان کرد:  دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌های دولتی است و تمام مزایایی که دانشگاه‌های دولتی دارند، دانشگاه پیام نور نیز داشته و مورد تایید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha