• پنجشنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400112116623
  • خبرنگار : 50175

انقلاب اسلامی پایگاه امن مستکبران در خاورمیانه را تبدیل به کابوس برای آن‌ها کرده است

انقلاب اسلامی پایگاه امن مستکبران در خاورمیانه را تبدیل به کابوس برای آن‌ها کرده است

ایسنا/لرستان بیانیه مشترک دانشگاهیان دانشگاه‌های لرستان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد.

دانشگاه‌های لرستان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت مشترک بیانیه‌ای صادر کرده‌اند که در این بیانه آمده است: بار دیگر بیست و دوم بهمن‌ماه فرا رسید و عطر و بوی شهدا در شهرها و روستاهای کشور به مشام می‌رسد و در ایامی که طراوت و رنگ و بوی استقلال و آزادی برای مردم ایران دارد، یاد و خاطره شهیدان در ذهن‌ها زنده می‌شود.

بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب می‌گذرد و این انقلاب که پایگاه امن مستکبران در خاورمیانه را تبدیل به کابوس برای آن‌ها کرد؛ همواره با توطئه دشمنان مواجه بوده است و تحمیل ۸ سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه بخشی از جنایت‌های آشکار غرب در برابر مردم ایران که خواستار استقلال و آزادی هستند، بوده است و آن‌ها همچنان ذره‌ای از دشمنی‌شان کم نشده و به هر بهانه‌ای سعی بی‌فایده در ناامید کردن مردم ایران می‌کنند.

تحریم‌های ظالمانه دشمنان، در کنار سختی‌های خود موجب رشد و شکوفایی‌های متعدد برای کشور شده است و دانشمندان کشور با تکیه‌بر شعار ما می‌توانیم امروز توانسته‌اند بسیاری از نیازها را بدون وابستگی به غرب و شرق تأمین کنند.

این موفقیت‌ها و سربلندی‌ها مرهون رهبری الهی بزرگ‌مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه آن رهبری خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و به برکت خون سرخ شهیدان، مقاومت مردم سربلند ایران تا رسیدن به قله‌های رفیع عزت و اقتدار ادامه خواهد داشت و همه باید برای دستیابی به هدف والای گام دوم انقلاب که حرکت به‌سوی تمدن نوین اسلامی و رسیدن به جامعه مهدوی (عج) است، گام برداریم و قدردان و شکرگزار نعمت‌ها باشیم و برای رفع مشکلات و موانع و بسط عدالت تلاش داشته باشیم.

ما دانشگاهیان دانشگاه‌های استان لرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با آرمان‌های بلندشان پیمانی دوباره می‌بندیم و بر راهی که آمده‌ایم تأکید کرده و اعلام می‌داریم که از میانه راه هرگز باز نخواهیم گشت.

ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های لرستان ضمن اعلام حمایت از مظلومان عالم و اعلام برائت و انزجار از سیاست‌ها، رفتارها و اعمال ددمنشانه استکبارگران، رجاء واثق داریم ادامه مبارزه ملّت بزرگ ایران فقط با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی میسر خواهد بود و همگان را نیز به مشارکت در این امور الهی، سیاسی، اجتماعی و ملّی دعوت می‌کنیم.

اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌های لرستان با حضور تاریخی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، آمادگی خود را جهت دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و تداوم شعار اساسی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد.

در پایان اعلام می‌داریم که این میهن و کشور عزیز جز با کار و تلاش و سازندگی، امکان توسعه ندارد و همه مجریان و مسئولان کشوری باید به جایگاه بی‌بدیل دانشگاه‌ها در حل معضلات و مشکلات توجه نمایند و به فکر ساختن کشورمان به دست پرتوان جوانان و متخصصان داخلی باشند که آن روز دور نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha