• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403040704581
  • خبرنگار : 50177

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد:

سرمایه‌گذاری دشمن برای قهر مردم با صندوق‌های رای است

سرمایه‌گذاری دشمن برای قهر مردم با صندوق‌های رای است

ایسنا/لرستان رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: دشمن سرمایه‌گذاری کرده است تا مردم با صندوق‌های رای‌گیری قهر کنند.

محمد پاپی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: یاد رئیس جمهور شهید را گرامی می‌داریم و در انتخابات پیش‌ رو بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب هدف‌مان حضور حداکثری است و همه ملت را به حضور و مشارکت بالا پای صندوق‌ها دعوت می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه باید ادامه‌دهنده راه شهدا که همان دفاع از آرمان‌های انقلاب است باشیم، ادامه داد: یکی از آرمان‌های انقلاب حضور حداکثری پای صندوق‌هاست و در مرحله بعد باید نسبت به انتخاب شخص اصلح اقدام کنیم.


رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: هدف دشمن این است که حضور مردم را به‌عنوان پشتوانه اصلی نظام کمرنگ جلوه دهد، در این بین استکبار جهانی و راس آن، آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث که دست‌شان به خون جوانان و شهدای ما آغشته است می‌خواهند از حضور نداشتن مردم بهره‌برداری کنند. دشمن شهدای ما که هر کدام‌شان سرمایه ملی  بودند مانند حاج‌ قاسم‌ را به شهادت رساند. 

پاپی ‌نژاد بیان کرد: باید تلاش کنیم دشمن را ناکام بگذاریم و به هیچ‌وجه اجازه ندهیم که توطئه و خواسته دشمن عملیاتی شود و امیدوار شوند به اینکه مردم در کنار نظام نیستند.


رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد با بیان اینکه  شاخص‌ها و معیارهای فرد اصلح را بارها و بارها مقام معظم رهبری فرمودند که گویا و واضح هستند، اظهار کرد: کسی که انتخاب می‌‎شود باید سابقه کار اجرایی و مدیریتی و کارنامه درخشان  و موفق در سطح کلان داشته باشد، تلاش کند در استان‌های کم‌برخوردار محرومیت‎‌زدایی کند.


وی تاکید کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که روحیه استکبارستیزی داشته باشد و شجاع و نترس باشد. در مقابل استکبار جهانی تمام قد بایستد و مقاومت کند و در دفاع از آرمان‌‎ها و اصول و پایه‎‌های نظام کوچکترین تردیدی به دل راه ندهد.

پاپی‌نژاد افزود: رئیس جمهوری انتخاب شود که از یاوه‌گویی و عربده‌های مستانه دشمن هراسی نداشته باشد، چون شخص دوم مملکت است باید از عزم راسخی برای حل مشکلات مردم برخوردار باشد و استفاده از ظرفیت جوانان و متخصص را سرلوحه کار خود قرار دهد و به عبارتی یک رئیس جمهور توانمند، مقتدر، متخصص و مدبرو با ایمان قوی باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha