• چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400112015957
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان خبر داد:

پرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال وام ارزان قیمت در اردستان

پرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال وام ارزان قیمت در اردستان

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: برای اشتغال‌هایی که بنیاد برکت در شهرستان ایجاد کرده، تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ملاقات با مسئولان بنیاد برکت، اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های مسئولان بنیاد برکت در سه سال گذشته این بنیاد در اردستان، ۷۰۴ اشتغال از محل پرداخت تسهیلات ارزان در شهرستان اردستان ایجاد کرده و تعداد ۱۷۲ شغل دیگر در حال ایجاد است.

وی افزود: با پیگیر نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی برای اشتغال‌هایی که بنیاد برکت در شهرستان ایجاد کرده، تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه هدف ستاد اجرایی امام(ره) از اجرای این طرح‌ها محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در روستاها است، تصریح کرد: این طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت که در شهرستان اردستان ایجاد شده در زمینه‌های دامداری، صنایع‌دستی، کشاورزی و صنعتی است.

کشف معدن طلا در منطقه ماهور اردستان

تأملی در ادامه با اشاره به اکتشافات معدن ماهور اردستان گفت: خوشبختانه اکتشافات شرکت ملی مس در منطقه ماهور در اردستان به نتایج بسیاری خوبی درباره کشف یک معدن طلا رسیده است که امیدواریم به زودی مجوزهای لازم برای بهره‌برداری از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت صادر شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سال‌های گذشته خبرهای خوبی در خصوص رونق اقتصاد معدنی در اردستان داشتیم که می‌تواند آینده این شهرستان را در فعالیت‌های معدنی بسیار چشم‌گیر و پررونق کند، گفت: با توجه به وضعیت منابع آبی محدود شهرستان انتظار داریم شرکت ملی مس با حمایت‌های مسئولان شهرستان اردستان نسبت به تأمین آب پروژه‌های معدنی خود در اردستان از محل خط انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران اقدام کند.

شهرداری مهاباد مشکلات دانشگاه علمی و کاربردی را ساماندهی کند

فرماندار اردستان همچنین با اشاره به مشکلات به وجود آمده در مرکز علمی کاربردی شهر مهاباد، گفت: با توجه به اینکه این مرکز علمی وابسته به شهرداری مهاباد و مسئولیت وضعیت موجود این مرکز متوجه مدیریت شهری مهاباد است، مشکلاتی که در این مرکز به وجود آمده ناشی از عدم حمایت صحیح شهرداری و شورای شهر مهاباد در سال‌های گذشته است.

تأملی گفت: انتظار داریم شهرداری و شورای شهر دوره ششم شهر مهاباد نسبت به ساماندهی و ادامه سرنوشت این مرکز علمی و آموزشی که نیاز شهرستان است حساسیت بیشتری داشته باشد و هرچه سریع‌تر نسبت به ساماندهی و رفع مشکلات آن مجموعه اقدام کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha