• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400111814092
  • منبع : نمایندگی همدان

پنجره نقل و انتقالات پاس باز می‌شود؟

پنجره نقل و انتقالات پاس باز می‌شود؟

ایسنا/همدان مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پاس در نیم فصل اول باعث شد تا امکان جذب بازیکن برای باشگاه میسر نباشد و ضربه سنگینی به این تیم وارد شد.

حمیدرضا عابری منصور در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با علت اصلی شکست های اخیر پاس همدان، اظهار کرد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باعث شده تا تیم در دوره مدیریتی گذشته هم نتواند برای جذب بازیکن اقدام کند و اکنون هیات مدیره باشگاه و تیم مدیریتی جدید به دنبال گشودن پنجره است.

وی افزود: مدارک لازم برای صدور مجوز جذب بازیکن جدید و باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه به فدراسیون ارائه شده و به صورت جدی پیگیر حل موانع هستیم.

عابری منصور تصریح کرد: هیات مدیره در خصوص بدهی‌های فصول گذشته و نیز تسویه طلب شاکیان تصمیم گیری و اقدام می‌کند و تمرکز ما بر حفظ شاکله اصلی تیم فعلی است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: مشکلات پاس به خصوص در حوزه مالی مربوط به فصل جاری نیست و در سال های اخیر نیز پابرجا بوده اما اکنون که هیات امنای باشگاه پس از مدت‌ها دوری از دخالت در امور تیم، در راس تصمیم گیری‌ها قرار گرفته، شرایط بهتری برای تیم ترسیم شده است.

وی یادآور شد: انتظار داریم همه اشخاص مربوطه در حل مشکلات تیم پاس همکاری لازم را داشته باشند و صرف این‌که فقط هیات مدیره اقدام کند، کافی نیست و انتظار می‌رود دستگاه ورزش و هیات فوتبال استان که همواره یاریگر مسائل باشگاه بوده‌اند نیز در رفع موانع موجود در بازگشایی پنجره نقل و انتقالات به ما کمک کنند.

حمیدرضا عابری منصور با اشاره به وضعیت نامطلوب تیم پاس در جدول گروه ب لیگ دو فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: به هر حال سرمربی تیم معتقد است که بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پیش از شروع بازی‌ها سبب شد تا برنامه‌هایی که مد نظر داشت در باشگاه اجرا نشود و بازیکنان مورد نظر او جذب نشدند.

وی اشاره کرد: کادر مدیریتی جدید پاس به تازگی امور را در دست گرفته و شروع فعالیت رسمی ما از نیم فصل دوم خواهد بود و اولویت ما حفظ سیامک فراهانی (سرمربی پاس همدان) است.

عابری منصور اضافه کرد: اکنون هدف اصلی ما تقویت کیفیت فنی بازیکنان و کادرفنی است که این امر با جذب بازیکنان تاثیرگذار و دستیاران فنی و مجرب امکان پذیر است؛ این موارد را به سرمربی تیم اطلاع دادیم که با رضایت وی همراه بوده است.

عابری منصور با بیان این‌که هواداران صبوری کنند و مطمئن باشند شرایط تیم در آرامش به بهبودی می‌رسد، مطرح کرد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باعث شده کادر فنی از بستن تیم قدرتمند و جذب بازیکن باکیفیت محروم شود و این ضعف مربوط به بدهی های معوقه و تلنبار شده سال های گذشته است.

وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز نشود، نمی توانیم تغییری در بهتر شدن تیم ایجاد کنیم؛ امیدواریم اعضای هیات مدیره با کمک مسئولان اجرایی استان به این مهم رسیدگی سریع داشته باشند تا در مهلت تعیین شده نسبت به تقویت تیم اقدام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha