• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400111209277
  • منبع : نمایندگی سمنان

در نخستین روز دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح همزمان 72 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان سمنان

 افتتاح همزمان 72 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان سمنان

ایسنا/سمنان آیین افتتاح همزمان 72 پروژه پروژه‌ عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار سمنان ، فرماندار و...برگزار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی در آیین افتتاح همزمان این پروژه‌ها اظهار کرد: افزایش اعتماد مردم از طریق به کار گرفتن روحیه و کار جهادی، بهترین راهکار حفظ انقلاب است.

وی ضمن شادباش دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: برنامه‌های ایام الله دهه فجر سال جاری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، با محوریت مردم در استان و سطح شهرها و روستاها به انجام‌خواهد رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه  تحقق رونق تولید در استان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌هایی که امروز در شهرستان سمنان افتتاح شد، انشالله مردم طعم شیرین بهره‌برداری را چشیده و شاهد بیش از پیش رونق تولید و ارتقاء شاخص‌ها باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای حفظ اشتغال موجود در استان گفت: تاکنون با اقدامات صورت گرفته، ۲۷ واحد صنعتی راکد با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال، به چرخه تولید بازگشته و احیاء شدند که این مهم تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

هاشمی ادامه داد: در جهت استفاده از پتانسیل گردشگری، اقدامات ویژه باید در نظر گرفته شود تا از فرصت تردد مسافران از استان، به بهترین نحو ‌ممکن استفاده شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید با رویکرد کارآمدی، شایسته سالاری و کار جهادی خدمتگزار همه مردم، به ویژه مردم عزیز سمنان باشیم عنوان کرد: به منظور تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصد استان، باید تمامی حوزه های صنعتی، کشاورزی، معدنی و کردشگری به خوبی و تمام توان پای کار باشند.

به گزارش ایسنا- مدرسه ۱۸ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پایگاه جامع سلامت مهر، واحد تولیدی صنایع پلاستیک جهان کارا کویر، اولین پایگاه اورژانس شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی سمنان ، واحد تولیدی ویرا ولتاژ، و..از جمله پروژه‌های افتتاح شده امروز بود که با حضور عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان به بهره‌برداری رسیدند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha