• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400111208963
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار خطاب به مسوولان:

برای هر میز مسئولیت در این نظام هزاران شهید تقدیم شده است

برای هر میز مسئولیت در این نظام هزاران شهید تقدیم شده است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب،جنگ تحمیلی و شهدای حرم و سلامت گفت: برای هر میز مسئولیت در این نظام هزارن شهید تقدیم شده است.

سیدمحمدرضا هاشمی در این آیین جشن‌های انقلاب در سمنان اظهار کرد: کار کردن، خادمی، خدمتگزاری و نوکری برای مردم جمهوری اسلامی، بالاترین شان و منزلت است.

وی افزود: در بهمن سال ۱۳۵۷ نایب امام زمان(عج) وارد فرودگاه مهرآباد شد و مورد استقبال خیل عظیمی از مردم قرار گرفت و در روز رحلت امام نیز خیل عظیمی از پیروان امام عظیم الشان، پیکر پاک ایشان را بدرقه کردند که نشان از ولایتمداری مردم جمهوری اسلامی دارد.

استاندار سمنان خدمت به مردم را وظیفه ذاتی مسوولان خوالند و اضافه کرد: امروز مسئولیت‌هایی که برعهده ماست، مدیون خون شهداست و برای هر میز مسئولیت، هزارن شهید تقدیم نظام‌جمهوری اسلام شده است.

وی گفت:روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاک دستی و فساد ستیزی، از ویژگی های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز همگان باید در این راستا گام برداریم.

هاشمی با بیان اینکه شب و روز ما باید در راه خدمت گزاری به مردم صرف شود خاطرنشان کرد: مردم در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلف نظام، با وجود تمام مشکلات و نگرانی ها، وفاداری خود را به خون شهدا، امام‌راحل و اتقلاب ثابت کردند.

استاندار سمنان همچنین در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان کوثر سمنان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب به دانش آموزان گفت: خیلی از موانع و مشکلات در طول این سالها در مسیر انقلاب بوجود آمد، اما صاحب این انقلاب حضرت مهدی(عج) است و شاهدیم که انقلاب مسیر پیش روی خود را با سرعت، دقت و عزت به پیش می برد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متصل به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد شد افزود: باید قدر نعمت انقلاب اسلامی و امنیت موجود را بدانیم.

هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید اخلاقی و دیگر شهدای معلم استان به لزوم توجه به پروتکل‌ها در مدارس پرداخت و افزود: حفظ سلامت دانش آموزان برای ما امری ضروری است و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

این مقام ارشد اجرایی گفت:رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تزریق دُز سوم واکسن و استفاده از ماسک راهکارهای موثر در مقابله با کرونا و سویه جدید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha