• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400111208604
  • خبرنگار : 50233

مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان خبرداد:

بهره‌برداری از پروژه‌هایی به ارزش 966 میلیارد ریال در برق منطقه ای سمنان

بهره‌برداری از پروژه‌هایی به ارزش 966 میلیارد ریال در برق منطقه ای سمنان
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌هایی به ارزش 966 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

علی‌اکبر صباغ در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: پروژه‌های برق منطقه‌ای سمنان با اعتباری بیش از 376 میلیارد ریال در چهل و سومین  سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح خواهد.

وی افزود: دو مداره کردن خط ۶۳کیلوولت میامی_ کالپوش به طول ۸۰ کیلومتر و ۱۹ پروژه اصلاح و بهینه سازی از پروژه های آماده افتتاح برق منطقه ای سمنان است.

وی ادامه داد: همچنین در ایام الله دهه فجر پروژه‌های دیگری با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری 590 میلیارد ریالی و جمعا به ارزش 966میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان اضافه کرد: تکمیل ظرفیت نیروگاه پارسه در شهرستان گرمسار که با اجرای آن ظرفیت نیروگاه از سه به ۹ مگاوات ارتقا یافت و فاز اول نیروگاه شرکت افق تامین انرژی با ظرفیت دو مگاوات از ۱۲مگاوات در شهرستان گرمسار از جمله پروژه های است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده افتتاح شده است.

صباغ از کسب رتبه نخست برق منطقه ای سمنان خبر داد و گفت: برق منطقه ای سمنان از نظر عملکرد و شاخص عملکرد مهندسی حائز رتبه اول کشور شد.

وی همچنین از ۱۲ پروژه در دست اقدام پست های انتقال و فوق توزیع در این استان خبر داد و تصریح کرد: افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی، احداث سه فیدر ۶۳ در پست ۲۳۰ کیلوولت دامغان،احداث ۴فیدر در پست ۲۳۰ کیلووات شاهرود، پست ۶۳کیلوولت شهرک صنعتی سرخه،پست ۶۳کیلوولت شهرک صنعتی سمنان، پست ۶۳کیلوولت شهرک صنعتی دامغان،افزایس ظرفیت پست ۶۳کیلوولت شهرک صنعتی جنت آباد و...از جمله این پروژه ها هستند.

بهره‌برداری از پروژه‌هایی به ارزش 966 میلیارد ریال در برق منطقه ای سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha