• یکشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400101913875
  • خبرنگار : 50093

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی خبر داد

پایان دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی

پایان دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان خراسان رضوی توسعه بازیکنان، مربیان، داوران و نمایندگان استان و افزایش انگیزه آنان برای حضور در مسابقات است.

فاطمه شریف در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی اظهار کرد: به دنبال این بودیم تا از تیر ماه سال جاری استارت مسابقات دسته یک و سپس لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی را بزنیم اما به دلیل آغاز پیک پنجم این مسابقات به تاخیر افتاد. مسابقات لیگ یک را از اواخر شهریور با حضور ۲۰ تیم از شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی برگزار کردیم.

وی افزود: چهار تیم از دسته یک به لیگ برتر فوتسال بانوان صعود کردند و با ۱۲ تیمی که از فصل گذشته در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور داشتند، در چهار گروه چهار تیمی به صورت رفت‌وبرگشت مسابقات خود را آغاز کردند. از هر گروه ۲ تیم به مرحله پلی‌آف صعود کرده و به صورت رفت‌وبرگشت به رقابت پرداختند. در مجموع چهار تیم از مشهد، سه تیم از نیشابور، سه تیم از سبزوار و از شهرستان‌های قوچان، چناران، تربت‌ جام، بجستان، گناباد و طرقبه نیز یک تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی حضور داشتند.

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی، تیم‌های حاضر در مرحله رده بندی و فینال روز گذشته در مشهد و به صورت متمرکز به مصاف یکدگیر رفتند که در پایان تیم پیام توس مشهد با شکست رادار سبزوار به جایگاه سومی و تیم رضوان مشهد در دیدار نهایی با شکست هیات فوتبال طرقبه قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی را از آن خود کرد.

شریف گفت: از سال ۹۸ که تیم جدید مدیریتی هیات فوتبال استان روی کار آمد، لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی را راه‌اندازی کردیم که با شیوع کرونا متوقف شد و در سال گذشته به آن مسابقات پایان دادیم. لیگ برتر فوتسال بانوان استان برای دومین بار برگزار شد اما مسابقات لیگ یک بانوان استان برای نخستین بار در خراسان رضوی برگزار شد. برگزاری این دوره از مسابقات به لحاظ تعداد و کیفیت مسابقات در سطح کشور بی‌نظیر بود.

وی در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات تصریح کرد: هدف ما از برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک فقط توسعه بازیکن نیست. در کنار توسعه بازیکن، نگاهی به توسعه مربیان، داوران و نمایندگان خود داریم که به این هدف خود نیز دست یافته‌ایم. هر چهار بخش نیز خروجی خوبی برای استان داشته است. همچنین از این مسابقات بازیکنان خوبی مورد توجه باشگاه لیگ برتری چیپس کامل قرار گرفته و جذب این تیم شدند.

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: امیدوارم این مسابقات در سال‌های آتی نیز تداوم یابد و برنامه داریم مسابقات فوتسال بانوان را در رده‌های سنی نیز برگزار کنیم. طی نامه‌ای به هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها خبر از برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در رده سنی نوجوانان داده‌ایم که با استقبال آنان همراه شده است. به دنبال این هستیم فوتسال و فوتبال بانوان را رده‌های سنی مختلف برگزار کنیم. امیدوارم شهرستان‌ها نیز در این موضوع با ما همکاری داشته باشند.

شریف گفت: همچنین حدود ۲ هفته گذشته به شهرستان‌ها نامه‌ای ارسال کرده‌ایم تا شهرستان‌ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان استان هرچه سریع‌تر اعلام آمادگی کنند. در این نامه درخواست شده در هفته‌های آتی جلسه هماهنگی این دوره از مسابقات را برگزار کرده و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی بتوانیم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان استان را در بهمن ماه برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha