• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400092922770
  • خبرنگار : 50165

افتخارآفرینی دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره فیلم رشد

افتخارآفرینی دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره فیلم رشد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره فیلم رشد و در بخش دانش‌آموزی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

حسن مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افتخارآفرینی دانش‌آموزان فیلم‌ساز زنجانی در پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، اظهار کرد: اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در حالی برگزار شد که دو فیلم کوتاه دانش‌آموزان زنجانی موفق به کسب رتبه‌های دوم  و سوم در بخش فیلم‌های منتخب دانش‌آموزی این جشنواره شد.

وی افزود: فیلم «کم قلبیر» در بخش مستند به کارگردانی دانش‌آموز فاطمه حسنلو موفق به کسب رتبه دوم و پویانمایی «دو متر ناقابل» به کارگردانی فاطمه بابایی موفق به کسب رتبه سوم در بخش دانش‌آموزی شده و در آیین اختتامیه این جشنواره که ۲۷ آذرماه امسال در سینما فلسطین تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه طی چند سال اخیر استان زنجان موفقیت‌های خوبی در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد داشته که این مهم به همت دانش‌آموزان و فرهنگیان فیلم‌ساز و هنرمند اتفاق افتاده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان تصریح کرد: در دنیای امروز، آموزش و تعلیم و تربیت تنها به چهار دیواری کلاس، کتاب و دفتر با حضور فردی آگاه به نام معلم محدود نمی‌شود، بلکه در گستره پهناور پیشرفت و رشد استعدادها و توانمندی‌های نسل‌های جدید، استفاده از شیوه‌های جدیدتر و موثرتر آموزش به مراتب لازم و حتی گریزناپذیر شده و موجب شتاب در تکمیل فرایند یادگیری و توانمندسازی می‌شود.

مظفری خاطرنشان کرد: در این میان ترکیب صدا و تصویر و خلق جادویی آثار بر پرده سینما روشی نوین و تاثیرگذار در آموزش به شیوه مستقیم و غیرمستقیم محسوب می شود که جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در حدود نیم قرن سابقه برگزاری، به دنبال تحقق این تاثیرگذاری و فرهنگ‌سازی استفاده از جادوی سینما در تعلیم و تربیت بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha