• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400091712955
  • منبع : نمایندگی اردبیل

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل:

روز دانشجو با ماهیت استکبار ستیزی تعریف شده است

روز دانشجو با ماهیت استکبار ستیزی تعریف شده است

ایسنا/اردبیل سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: روز دانشجو با ماهیت استکبار ستیزی تعریف شده است.

رضا قاسمیان ۱۶ آذر طی مراسم روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: دانشجویان باید روحیه خود را با استکبارستیزی تنظیم کنند.

وی با بیان اینکه غرب در حال افول است، تصریح کرد: آمریکا قدرت خود را از دست داده است و دیگر قدرت ائتلاف سازی نداشته و ارزش اخلاقی اش از بین رفته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد: ایران یک نهضت است و نهضت را نباید با کشورهای دیگر مقایسه کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این مراسم گفت: اولین خوابگاه متاهلی خیرساز را اردیبهشت ماه امروز افتتاح کردیم و ساخت دو خوابگاه متاهلی را هم شروع کرده ایم.

عزیز حبیبی با بیان اینکه مرکز نوآوری دانشگاه را راه اندازی کردیم تا دانشجویان علاقه مند، مبتکر و خلاق در این مرکز به پرورش نبوغ و استعداد خود بپردازند، تصریح کرد: صعود ۲۰۰ پله ای دانشگاه در آخرین رتبه بندی جهانی تایمز ۲۰۲۲ و کسب رتبه ۵ در بین دانشگاه های کشور، ورود دانشگاه به رتبه بندی جهانی یو اس نیوز ۲۰۲۲ برای اولین بار و کسب رتبه شایسته ۸ در بین دانشگاه های جامع وابسته به وزارت علوم، قرارگیری ۱۴ نفر از اعضای هیات علمی و ۲ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه در زمره دانشمندان ۲ درصد برتر جهان در سال ۲۰۲۱، قرار گرفتن ۳ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در زمره یک درصد دانشمندان برتر جهان، افتتاح کتابخانه مرکزی، افتتاح ساختمان دانشکده علوم اجتماعی، افتتاح المان شهدای گمنام از جمله عملکرد دانشگاه طی سال های اخیر بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروز دانشجویان بهترین سرمایه کشور خودمان و کشورهای اسلامی هستند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی با بیان اینکه یک دانشجوی مومن، متدین، انقلابی و ولایی ارزشمندتر از هزار دانشمند غربی است، تصریح کرد: امروز دنیا از سه بحران معرفی، اخلاقی و روانی رنج می برد.

وی اضافه کرد: شهدای ما برای احیای دین و اسلام جان خود را نثار کردند و ما موظف هستیم راه آنها را ادامه دهیم.

حسین شایقی رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل هم گفت: اعطای تسهیلات پشتیبانی های دانشجویی، اعطای تسهیلات و جایزه علمی علامه طباطبایی به استادان و پژوهشگران برجسته کشور، حمایت مادی از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکترا با موضوعیت نخبگان، اعطای اعتبار پژوهش و نوآوری به اختراعات و مخترعین برگزیده در سه سطح و همچنین به سایر برگزیدگان جشنواره های مورد حمایت بنیاد، جایزه علمی به محققین دوره پسا دکترا، حمایت مادی از شرکت‌های دانش‌بنیان در به ‌کارگیری از دانش‌آموختگان برتر، اعطای تسهیلات نظام وظیفه به صورت بکارگیری نخبگان در پروژهای تحقیقاتی به جای خدمت سربازی و حمایت و تسهیل جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی از جمله وظائف بنیاد نخبگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha