• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403040502971
  • خبرنگار : 50659

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مردم در راستای تثبیت اقتدار ملی در انتخاب آگاهانه و حضور همت کنند

مردم در راستای تثبیت اقتدار ملی در انتخاب آگاهانه و حضور همت کنند

ایسنا/اردبیل مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مردم باید در راستای تثبیت اقتدار ملی در انتخاب آگاهانه و حضور همت داشته و در حفظ اتحاد ملت و دولت نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام  قاسم جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا گفت: رئیس جمهور باید در اولویت اول به دغدغه‌ها و مسائل مردم توجه داشته و در رفع مشکلات جامعه راهکار اساسی داشته باشد چرا که عموم مردم در لابه لای صحبتهای نامزدهای ریاست جمهوری به دنبال برنامه و راه‌حلی برای مشکلات روزمره و مسائل اساسی جامعه می‌گردند.

وی افزود: در این میان رسالت رئیس جمهور منتخب بسیار خطیر است چرا که ادامه دهنده خط سیر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی خواهد بود لذا باید با تمام توان در ایفای مسئولیت تلاش کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: امیدآفرینی، در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر است. مردم زمانی امیدوار خواهند بود که احساس کنند نامزدهای ریاست جمهوری به توان و ظرفیت داخلی کشور اعتقاد جدی داشته و با استفاده و بهره گیری از نیروهای مستعد و توانمند و با اولویت قراردادن شایسته سالاری، بدور از جناح بندی کابینه خود را تشکیل دهد.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. لذا باید با بررسی ویژگی‌های نامزدها، فرد اصلح را انتخاب کرد.

مردم‌داری و استکبار ستیزی؛ مهم‌ترین خصوصیت یک رئیس جمهور اصلح

حجت الاسلام جعفرزاده اظهار کرد: مهم‌ترین خصوصیت یک رئیس جمهور اصلح، سرباز ولایت بودن، مردم‌داری، کاردان، جهادی و خستگی ناپذیر بودن و استکبار ستیزی است که در انتخاب اصلح باید به این خصوصیات توجه کرد.

وی بیان کرد: حضور حداکثری همراه با شور و نشاط مردم عامل موثر در مردم سالاری دینی است لذا مردم باید در راستای تثبیت اقتدار ملی در انتخاب حضور آگاهانه همت داشته و در حفظ اتحاد ملت و دولت نقش آفرینی کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه گفت: تلاش در مسیر تحقق بخشیدن به مشارکت حداکثری در انتخابات از مهم‌ترین وظایف روحانیون و ائمه جماعات مساجد و نیز فعالان فرهنگی و تبلیغی است که در جلسات تبلیغی و منابر سخنرانی بخصوص در دهه امامت و ولایت به تبیین مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه می‌پردازند.

وی افزود: آنچه برای مردم مهم است، انتظاراتی است که در سطح ملی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دارند. این انتظارات در ۴ سطح کلی مورد تاکید عموم است که تثبیت نوسانات اقتصادی، توسعه تجارت و بازار، اشتغال زایی و کاهش بیکاری و توسعه فرهنگ و آموزش های عدالت محور را شامل می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha