• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400082519741
  • خبرنگار : 50467

مسئول بسیج ورزشکاران استان خبر داد:

اجرای ۱۰ عنوان برنامه‌ ورزشی فرهنگی در خراسان شمالی به مناسبت هفته بسیج

اجرای ۱۰ عنوان برنامه‌ ورزشی فرهنگی در خراسان شمالی به مناسبت هفته بسیج

ایسنا/خراسان شمالی مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی از اجرای چندین برنامه ورزشی فرهنگی در استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

مجید اسماعیل‌زاده، در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک فرارسیدن روز بسیج مستضعفان، با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی در کنار برنامه‌های ورزشی توسط جامعه ورزشی بسیج در سراسر استان انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: از یکم آذر ماه سال جاری، چندین برنامه متنوع با همکاری و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان با دریافت مجوز از ستاد کرونا در استان قابل اجرا است و تمام برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مسئول بسیج ورزشکاران با توجه به اهمیت ورزش بین جوانان گفت: رهبر معظم انقلاب ورزش قهرمانی را یکی از مولفه‌های راهبردی برای ترویج فرهنگ و هویت انقلاب اسلامی در دنیا معرفی می‌کنند؛ و از نخبگان ورزشی به عنوان سفیران اخلاق، معنویت و فرهنگ ایرانی اسلامی یاد می‌کنند. ایشان همچنین ورزشکاران قهرمان را الگویی برای جوانان نظام جمهوری اسلامی دانسته و ضرورت استقامت و کسب معنویات در این ورزشکاران را واجب می‌دانند.

اسماعیل زاده ادامه داد: نواختن زنگ زورخانه همزمان با سراسر کشور، برگزاری دوره مختص مربیان خانم با اجرای طرح صیانت از ارزش‌های اخلاقی و باورهای دینی با رویکرد ترویج فرهنگ و حجاب، کوهنوردی بر سر مزار شهدای گمنام در کوه دو برار بجنورد، دیدار با دو خانوه شهید در بجنورد و گلباران گلزار شهدا با خواندن زیارت عاشورا بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

وی ادامه داد: برگزاری پویش نذر خون جامعه بسیج ورزشکاران کشور، برگزاری کمک‌های مومنانه، پیاده روی خانوادگی همراه با برگزاری نرمش صبگاهی، ضرب زورخانه و قرعه کشی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha