• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400082317993
  • خبرنگار : 71536

نسخه ایرانی برای کنار گذاشتن اسکوچیچ

نسخه ایرانی برای کنار گذاشتن اسکوچیچ

یک کارشناس فوتبال می‌گوید دراگان اسکوچیچ هیچ تحولی در تیم ملی ایجاد نکرده و بهتر است فرصت کسب تجربه در جام جهانی به یک مربی ایرانی داده شود.

فرشاد فلاحت زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی لحظه آخری تیم ملی ایران مقابل لبنان که با خوشحالی شدید بازیکنان، مربیان و هواداران تیم ملی همراه بود، گفت: درباره مباحث فنی، در کل لبنان چیزی برای گفتن نداشت. بازیکنان ما روی خلاقیت فردی و ترس لبنان از ایران به گل رسیدند. بازیکنان ما توانمند و تاثیرگذار هستند. ترس لبنان از بازیکنان ما باعث شد که این تیم عقب نشینی کند و بازیکنان ما هم از موقعیت‌های خود استفاده کنند و در دقایق پایانی به گل رسیدم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع طرح و برنامه آنچنانی برای گلزنی نداشتیم که این مسئله باید بررسی شود. ما بازی باکیفیتی در یک سوم دفاعی لبنان نداشتیم و به همین دلیل به مشکل خوردیم.

این کارشناس فوتبال در واکنش به اینکه ناکامی تیم ملی در خلق موقعیت را در چه مسئله‌ای می‌بیند، گفت: شاید روی مسائل فنی و تاکتیکی کار نشده است. اعتقادم بر این است که بازیکنان ما بزرگ و تاکتیک‌پذیر هستند. الان نمی‌خواهم خیلی به این مسئله و اظهارات اسکوچیچ ورود کنم که گفته بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر نستند اما هر کدام از این بازیکنان برای تیم‌های خود مهره‌های تاثیرگذاری هستند.

فلاحت‌زاده درباره علت ناکامی قدوس در این دیدار گفت: فشار زیادی  روی قدوس بود. او را تا قبل از این بازی در ترکیب تیم ملی بازی نمی‌دادند. به یک باره می‌گویند جایگزین طارمی باش و در این صورت نمی‌توانست کار قابل ملاحظه‌ای انجام دهد. به حدی فشار روی او بود که یادش رفت چه کار باید بکند. اگر زودتر از قدوس در مسابقات بازی می‌کردیم، می‌توانست اثرگذاری لازم را داشته باشد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره تاکتیک ۱-۳-۲-۴ تیم ملی در این دیدار اظهار کرد: ما دنبال این بودیم که نبازیم. فشار روی اسکوچیچ زیاد بود و سعی داشت در این دیدار دروازه تیم ملی را بسته نگه دارد و سر فرصت بتواند کار خود را انجام دهد که این اتفاق هم در دقایق پایانی رخ داد. شانس  و اقبال سراغ ما آمد. از طرفی لبنانی‌ها رفته رفته تحلیل رفتند و بازیکنان ما باتجربه‌تر عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه آزمون با تجربه خود سعی در آرام کردن نیمکت تیم ملی داشت، گفت: همانطور که مشاهده کردید  سردار نیمکت را آرام می‌کرد و می‌گفت زمان داریم. همین اتفاق هم افتاد. نمی‌گویم سطح بازیکنان از مربیان بالاتر است اما بازیکنان ما با مربیان بزرگ زیادی کار کردند. می‌توانیم از تجارب بازیکنان هم در بحث فنی استفاده کنیم. هیچ ایرادی ندارد از تجارب بازیکنان ما استفاده شود.

فلاحت زاده درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: نمی‌توانیم بگوییم عملکردش بد بوده است. تیم ملی توانمند است و به همین دلیل اگر تیم را دست هر مربی ایرانی هم می‌دادند مطمئن باشید موفق می‌شد. وحید هاشمیان هم همین نتایج را می‌گرفت. نمی‌توانیم بگوییم اسکوچیچ تحولی به وجود آورد. او تیم را مدیریت کرده است اما مگر می‌توانید غیر از طارمی و آزمون را دعوت کنید و بازی دهید؟ هر کس دیگری هم جای اسکوچیچ بود همین ترکیب را نهایتا با دو تغییر به بازی می‌گرفت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه گفته می شود تیم ملی نمی تواند با اسکوچیچ در جام جهانی موفق شود گفت: به نظر من، اگر در جام جهانی از مربیان ایرانی استفاده کنیم، بهتر است. پول و تجربه‌ای را که به مربی خارجی می‌دهیم، به ایرانی‌ها بدهیم. قلعه نویی، دایی و گل محمدی واقعا توانمند هستند. یک از مربیان بزرگ فوتبال ایران برای سرمربی‌گری این تیم انتخاب کنید. چرا این امتیاز را به مربی خارجی بدهیم. توقع دارند با این مربیان به فینال برویم؟ بیشترین توقع ما این است که از گروه بالاتر برویم. برای این کار باید مربی سطح بالایی را بیاوریم که به نظرم الان جواب نمی‌دهد. یک مربی ایرانی می‌تواند از این فرصت استفاده کند و چندین نفر آموزش ببینند. مربیان خارجی تاکنون هیچ کاری برای ما نکرده‌اند. اگر در جام جهانی ضعیف هم عمل کردیم، حداقل می‌گوییم برای فوتبال ملی چند مربی تربیت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۷:۴۳

معلوم نیست چی گیر این کارشناس می اید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۰:۳۸

واقعا برای این کارشناس متاسفم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۷:۴۸

اگر بنابه چ باشد مربی ایرانی متعصب خیلی بهتر است

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۷:۴۸

آقای فلاحت زاده یادتون هست زمان مایلی کهن تمام کارشناسان برای حضور حضرتعالی در تیم ملی بر سرمربی خرده می گرفتند. کنار گذاشتن سرمربی تیم ملی یک راه دارد آنهم با کودتاه و با باخت های پی درپی که ایرانی در این گونه کودتاه ها استاد هستند.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۴:۳۵

چون فوتبال بلدنیستی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۲۰:۴۷

کودتا

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۷:۵۲

اتفاقا من بازی های اسکوچیچ رو بیشتر از زمان کیروش می پسندم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۵:۱۸

اسکوچیچ خیلی سرمربی خوبیه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۲:۱۸

آخه نمیدونی ک اسکوچیچ توی فوتبال ایران معروف شده. ما مردم همیشه غریب پرستیم و ب اجنبی بها میدیم . آقایون ، بدونید ک بااین همه لژیونر ، هر مربی ایرانی هم میتونست این جایگاه رو کسب کنه . پس اسکوچیچ کار شاقی نکرده .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۷:۵۳

این حسادت برخی از مربیان داخلی تا کجا خواهد بود، بزارید این مربی هم که با پول کمتری استخدام شده و مانند کی‌روش به همه چی ایراد نمیگیرد کارش را بکند، تا الان هم که اسکوچیچ نتیجه خوبی گرفته ، الان وقت ارامش تیم ملی برای رسیدن به موفقیت است انشالله

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۰۵

این بشر با احساسی صحبت کردنش می خواهد دل بعضی را به دست آورد.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۱۵

نظرات الکی. ایسنا چرا اینها رو می زند!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۱۸

چرا کسی که تا الان نتیجه گرفته رو تخریب می کنید؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۱۹

تیم ایران حتی پاس کاری خوبی هم بلد نیستند . ایرانی ها تاکتیک پذیر نیستند. مربی ایرانی هم کاری نمیتواند بکند.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۲۳:۲۸

دقیقا. ضمن اینکه دو دوره قبلی که تو جام جهانی مربی خارجی داشتیم تازه اونم اقای کیروش، چ گلی بسر زدیم جناب فلاحت زاده حرفاش بیش از حد خنده دار هست بخصوص صحبتای پایانیش

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۱۹

ايشان فراموش كرده تيم سال 98 در مقدماتي جام جهاني كه از اين تيم بسيار توانمندتر بود را دست مربي ايراني دادند و چه نتايجي در انتها كسب شد و وقتي مربي با يك مربي خارجي عوض شد چه نتايجي بدست آمد.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۱۹

قبول دارم اسکوچیچ هیچ کاری برای تیم ملی به جز حاشیه سازی انجام نداده

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۱۱

واقعا متاسفم برات .که هیچ ارزشی برای خدمت دیگران قابل نیستی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۳:۱۶

تا الان که اسکو خوب بوده پس موقعی که باخت از این حرفا بزنین

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۴:۰۶

یادتون رفته باویلموس که سرمربی بزگی داشیم مرحله مقدماتی حذف میشودیم زنده باد اسکوچیچ

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۶:۰۰

چرا وقتی یه سرمربی که تو همه بازی هاش فقط ۲ امتیاز از دست داده باید اینطوری با این نظرات نا امید کرد من به نظرم سکوچیچ خوبه ویلموتس رو از بلژیک اوردن با اینکه تو تیم های مطرح جهان بود ولی هیچ نتیجه ای نیورد من بنظرم همین سرمربی های داخلی بهترند چون شناخت کافی از بازیکنان دارند به افتخار اسکوچیچ 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۳۵

مسبابقات بزرگی مانند جام جهانی مربی بزرگ میخواد هیچ کدام از مربیان داخلی ما و خود اسکوچیچ در حد جام جهانی نیستن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۲۱

آیا امروز جای این صحبتها است ؟ با چه حدفی چنین روزی این چنین مطالبی منتشر میشود ؟ دنبال چی هستید؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۱:۰۰

اقا همیشه همین بوده مرغ همسایه غازه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۳:۳۸

ایشان را مربی تیم ملی قرار دهید شاید از 15 امتیاز 16 امتیاز بگیرند! اسکوچیچ دیگه چه کاری باید انجام بده؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۵۷

اصلا اسکوچیچ خوب یا بد .به نظرتون یک روز قبل از بازی رسمی تیم ملی موقع خوبی برای چاپ یه همچین مصاحبه سراسر حاشیه ست ؟؟؟!!!! واقعا من در حسن نیت ایسنا شک کردم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۸:۵۸

واقعا برای این مربی ایرانی متاسفم کار مربی اسکوچیچ رو هیچ می دونه تو در عمر کاریت چه کردی فکر نمی کنم غیر از خراب کردن دیگران

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۱۰

آقای کارشناس بیخیال شو ما اگه نخواهیم شما کارشناسی کنی کیو باید ببینیم اگه تیم می‌بره اینجور تیمو تو حاشیه میبرن اگه ببازه یه جور دیگه اگه مساوی کنه یه جور دیگه آقا چی گیرتون میاد از بردن تیم تو حاشیه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۱۸

کارشناس گرامی! جام جهانی جای کسب تجربه نیست بلکه جای نشون دادن و استفاده از تجربه های کسب شده در چهار سال گذشته است. فراموش نکنید به جز 1978 تیم ایران فقط با مربی خارجی به جام جهانی راه پیدا کرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۲۵

از کی تا حالا ایشون کارشناس شدند؟ مربی ایرانی اماده خور بیاد.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۲۹

به نظرم این اظهار نظر کارشناسی بسیار موشکافانه و دقیق تیم ملی را بدون تعصب بررسی کرده. کاملا با اظهارنظرهاش موافقم. این سرمربی حتی در چند تیم داخلی هم نتایج خوبی نداشت. البته با بودجه مورد نظر فدراسیون بهتر از اسکوچیچ سرمربی خارجی دیگه نمیاد. بهتر است از یک سرمربی ایرانی استفاده بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۳۵

حق ما با این حسود و تنگ نظر، همون ویلموس 10 میلیون دلاری است که با همین بازیکنان در مقابل هنک کنگ و کامبوج تیم را در استانه حذف قرارداده بود!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۳۵

نه اسکوچیچ و نه مربی ایرانی. یه مربی مثل هروه رنار می خواهیم که عربستان رو متحول کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۳۹

ماشاالله چقدرم کارشناس داریم!!! هر کی بیرون مونده مصاحبه میکنه که منم کارشناسم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۴۸

نه اینکه شما کارشناسان در مجموع این چندین سال تحولی ایجاد کردید حتی در سطح لیگ

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۴۹

حق این جناعت همون کیروش بود که ادم حسابشون نمیکرد!!!! ما مردم خیلی هم اقای اسکوچیچ رو قبول داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۵۳

اسکوچیچ باشه ولی طارمی هم باشه ...مهره کلیدی و گلزن تیم ملی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۹:۵۳

پس چرا مربی قبلی آقای ویلموتس با همین بازیکنان افتضاح بود؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۰:۰۴

ایسنا چرا همچی صحبت هایی را منتشر می کند ؟ کارشناس ؟ همچین کارشناسی در این سطج ضرورتی ندتد در این مقطع اظهارات کاملا بر اساس حسادتش منتشر شود . پلید نباش ایسنای عزیزم. همان حرفه ای همیشگی باش

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۰:۱۳

حرفاش خنده دار بود اگه نگیم مزخرف بود. در کل این کارشناس حالش خوب نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۰:۳۹

بهتر است با همین اسکوچیج کار پیش برود و حاشیه ها را کم کنیم بازکن ها در اختیار تیم نبودند که مربی با آنها روی تاکتیک کار کنه با مربی ایرانی حواشی بیشتر از این خواهد بود

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۱:۰۱

سلام هر وقت مربیان ایرانی در جام باشگاههای آسیا نتیجه گرفتند اون وقت بیایند سرمربی تیم ملی شوند از عهده باشگاههای آسیا بر نمی آیند اون می خواهند از عهده فوتبال دنیا بر بیایند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۱:۲۱

1-یادتونه میگفتیم (کاش فلانی به فلانی ببازه ماهم فلان تیم رو 8 بر صفر ببریم وصعود کنیم!) 2-هی نگین این تیم تیم کیروشه (تیم کی روش دست مارک ویلموتس هم بود-بحرین و عراق داشتن ...) 3-اصلا گند زدیم به خودمون به خاطر منافع شخصی هر کاری می کنیم و موقع تاوان دادن اذکار کبیره میگیم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۱:۲۲

حرف حساب. مربی که نه کاریزمایی در سطح بین المللی دارد، نه سابقه قابل دفاعی در دنیای فوتبال و به واقع تاثیری هم روی عملکرد مثبت بازیکنان تیم ملی نداشته را چرا باید به جام جهانی فرستاد و بزرگ کرد؟ کاش از چنین فرصتی برای معرفی مربیانی چون یحیی گل محمدی، امیر قلعه‌نویی، علی دایی همراه با مربیان آینده داری همچون وحید هاشمیان، کریم باقری و جواد نکونام در سطح بین المللی استفاده کنیم. ضمن اینکه قدردان زحمات های آقای اسکوچیچ هم باشیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۱:۴۹

لابد اسکوچیچ بره و شمارو بزارن مربی تیم ؟ نه؟ که نه زبان انگلیسی بلدی و نه بازیکنان قبولت دارن! شماها یه نفر مثل کیروش میخواید جرات نداشتید حرف بزنید ، واقعا خوب میشناختتون ، بجای اینکه حمایت کنن و کمک کنن و بتونیم با همین ترکیب نقطه ضعفهامونو پوشش بدیم فکر منافع و دندون تیز کردن خودشون هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۱:۵۱

یه نفر مثل کی روش می خواد که اینه رو آدم حساب نکنه.....

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۲:۱۰

مگه فرصت و اردوی بلندمدت داشته که برنامه هاشو اجرا کنه؟ حداکثر سه چهار روز برای هر بازی بازیکنان در اختیارش بودن. مهمترین کاری که تونسته بکنه تعویض های درست بوده که همه کارشناسان میگن در حد عالی بوده. ما یه بار در چهار دوره اخیر نرفتیم جام که اونم با شاهکار مربی داخلی و علی دایی بوده. بعد دوباره تیمو بدیم دستش؟ تو دور اول مقدماتی که باید چهارتا بازی رو میبردیم و همه میگفتن اوت میشیم کسی مسئولیتی که اسکوچیچ به عهده گرفت رو قبول میکرد؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۲:۱۸

دلال بازی را بگذارید کنار.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۲:۱۸

هیچ اشاره ای به عدم انجام بازی تدارکاتی نکردی اخه پروفسور تیمی که همه بازیکناش لژیونر هستن چطور میتونن هماهنگ بشن وقتی یه روزه دور هم جمع شدن اونم جلو لبنانی که ضد فوتبال بازی کرد درضمن نگفته ایرانی ها تاکتیک پذیر نیستن گفته از نظر تاکتیک انفرادی بالاتر از تاکتیک تیمی هستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۲:۲۹

مربی ایرانی مربی ایرانی ، یادمه توی بازی های مقدماتی دوره قبل بایست بحرین و عراق رو می‌بردیم تا صعودمون به عنوان تیم اول مسجل بشه ، چنان فشاری روی تیم ملی و ملت ایران بود که نگو ، چرا اون موقع اسمی از مربیان ایرانی نمی‌برد. اصلا ای بابا کیه ، نمک نشناس. یادمه امیر قلعه نوعی سر مربی تیم ملی بود و وقتی تیم ما یادم نیست به کدوم کشور باخت و صعود نکرد (جام ملت ها) آوردنش توی برنامه و چند مثلا کارشناس اومدند دورش کردند ، میخواستم قلعه نوعی رو قورت بدند ، حالا اومدند مربی ایرانی می خواند الان که خرشون از پل گذشته.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۲:۳۶

به نظر من باید ترکیب کادر فنی حفظ بشه ببینید الان آقای کریم باقری و هاشمیان هم کمک خوبی برای اسکوچیچ هستند و روز به روز بهتر میشن نقاط ضعف شون را هم با دلسوزی کارشناسان رفع میکنن مربی جدید تا بیاد با شرایط آشنا بشه زمانبر است خواهشا الان زمان این حرفا نیست یزارید تیم کارش را انجام بدد

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۲:۴۱

اولا همه مربی تیم ملی ایرانی هست وفقط سر نربی خارجی هست دوم بعد جام جهانی تیم ملی به شرط بردن بدون باخت به بهترین مربیان حال حاضر ایران که رنکینگ خیلی بالا هست در سطح دنیا هست می دهیم اون وقت همین کارشناس به ظاهر دلسوز ببین چه مگوید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۲:۵۰

ایسنا چند وقتی هستش طرفدار علی دایی شده، تازگیا علی دایی از اسکوچیچ انتقاد کرده حالا ایسنا هم پیرو انتقاد علی دایی داره میره سراغ بقیه فوتبالی هایی که از اسکوچیچ انتقاد دارند.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۳:۰۰

چقدر قدر ناشناسی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۳:۰۵

اسکوچیچ ازمربی که مدنظرشماست خیلی بالاتره.کافی است اسکوچیچ ازایران برودوتوانمندی خودرادرتیم های دیگرخواهیددید.بس کنیدچرانسبت به کشورخودتان اینقدحسادت دارید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۳:۰۹

الان اریکسون بهترین گزینه برای تیم ملی هست. این مرئی نون بازیکنانو میخوره.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۳:۴۵

با سلام دقیقا یک مربی چکار باید کنه که ما ايرانيان راضی بشیم چرا فقط بلدیم انتقاد کنیم آقای فلاحت زاده شما برای این فوتبال چکار کردید چرا نمی گذارید مربی کار خودشو کنه ویلموس رو یادتون رفته تمام بازی های دور رفت رو برده بجز بازی با کره صدر نشین گروهه داریم راحت بدون دغدغه میریم جام جهانی دیگه چکار باید کنه بس کنید دیگه فقط بلدید حرف بزنید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۳:۵۰

این از کی تا حالا کارشناس شده.؟؟؟!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۳:۵۴

اسکوچیچ مربی خوب و با شخصیتی است . فلاحت زاده کارشناسی را بگذارد کنار حداقل یک تیم برای مربی گری بدست بگیرد .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۴:۲۴

این آقا از فوتبال هیچی نمی داند تیمی که برای مساوی روبرو ی ما بازی می‌کند چه توقعی دارید شما رو نیمکت تیم ملی بشین بعد اظهار نظر کن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۴:۲۶

چرا دست از سر اسکوچیچ بر نمی دارید اگر شما فراموش کردید ولی مردم فراموش نکردند که ویلموتس چه بلایی سر ایران آورد اسکوچیچ بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی را کسب کرده چرا با حسادت سعی در تخریب ایشان و تیم ملی دارید واقعا امثال شما غیر از ایجاد حاشیه و مشکل تراشی هیچ خاصیت دیگری ندارید خدا شر افراد حسود و نادان مثل شما را از سر فوتبال ایران کم کند انشاالله

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۴:۲۷

چرا موقعی که تیم نتیجه نمی گرفت کسی جلو نیومد.خالا که اسکوچیچ تیم و آورد بالااخ شد پاچه خوار

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۴:۳۷

این مربی بسیار انسان بادانش وفق العاده ای هست دعوت از بهترین ها اولین هنر ایشان بود بی ادعا وروح جنگندگی که در تیم برای پیروزی ایجاد کرده از ایشان تشکر کنید ایرادی هست دوستانه بگید اینقدر زیر آب زن نباشید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۵:۱۹

آقای فلاحت زاده تیم ملی از زمان اسکوچیچ به هیچ تیمی نباخته و همه رو برده و فقط با کره مساوی کرده اون هم رو اشتباه بیرانوند و گل نرفتن خیلی از توپها . تلوزیون دارید در منزل؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۶:۲۵

حسود

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۶:۳۵

هیچ سرمربی تا حالا مثل اسکوچیچ نیامده مربی خوبی است در جام جهانی هم موفق است ....

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۶:۵۵

به نظر من مدیریت کار هیچ ایرانی نیست . باید فقط مربی خارجی کار کنه . همه مربیان ایرانی هم فرصت داشتند و مربی بودند ولی نتونستن . بزارید این بدبخت کارش را بکنه . شما اگر مدیریت کردید . که تیم پیش بره . خیلیه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۷:۵۶

حالا همه شدند کارشناس فوتبال

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۸:۱۸

حسود نباشیم .... انصافم خوب چیزی هست

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۸:۴۲

حتما راجع به تیم ارژانتین در مقابل ایران هم همین نظر را داشتند!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۸:۴۶

چرااین جماعت قدر داشته هایش نمی‌دانند مگر چندماه پیش بامربی کم مانده بود به جام جهانی صعود نکنیم مگر این مربی چند باخت دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۸:۴۷

"ایران خیلی کلاسیک بازی کرد. ما تا آخرین لحظات از احساسات پرهیز کردیم. با نقشه و تاکتیک جلو رفتیم و تا دقیقه آخر جنگیدیم. هرگز در طول بازی روی به بازی بلند یا به اصطلاح "بکش زیرش" نیاوردیم. بازیکنان ما تا جایی که می‌توانستند توپ را روی زمین نگه داشتند. تا به حال بازی با حوصله‌ای مانند این از ایران ندیده بود." اصغر شرفی-ایسنا

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۹:۰۱

این تیم ملی خیلی بهتر و زیباتر از تمام مربیان همه دوران های تیم ملی هست ده برابر بهتر از کیروش نتایج بهتری هم کسب کردند اگه مربی ایرانی بیاد همان بلایی که جام جهانی ۹۸ سر تیم ملی آمد و تیم را خراب کردن .... امان از کوته فکری که سالها ست...

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۹:۰۵

ملتی هستیم که هیچ وقت راضی نیستیم و همیشه ایراد میگیریم،آخرشم میوفتیم تو چاهی که نمیشه بیرون اومد،یه مربی پیدا شده حالا با هر رزومه ای،نتیجه که گرفته ،چقدر حسادت چقدر وقاحت

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۹:۱۹

من نمیدونم ترکیبی که داره جواب میده رو چرا به هم بزنیم. امان از حسادت. اگر جلوی لبنان باخته بود این بیچاره رو نابودش می کردند.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۹:۲۷

اسکوچیچ بهترین مربی ولی ما ایرانیا مال فوتبال بازی کردن نیستیم خدا شاهده اسکوچیچ بهترین مربی من مطمعنم تو جام جهانی نتیجه خوبی میگیره علکی اسمش بد نکنید چرا زود همه چی فراموش کردین

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۹:۴۲

به گفته خودتان تیم ملبورن علی دایی خداداد کریم عابدزاده مهدوی کیا یه سرو گردن سرتر بود پس چرا دقیقه۹۰ جواز جام جهانی گرفت نمک نشناس نباشین

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۹:۴۸

همین مربی خوبه دوباره مافیا کثیف فوتبال دست به کار شد خدا لعنت کنه رانت خور ها را

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۲۱:۳۳

ما در بزهه های مختلف زمانی ثابت کرده ایم که چه موجودات ناشکری هستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۲۱:۳۵

اگر ساکت باشی حتما موفق میشه. تا حالا کجا بودی الان که یکی اومده و داره نتیجه میگیره حرف نزن.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۲۱:۴۹

نه اینکه در مقدماتی تیم داشت حذف میشد!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۲۲:۴۳

جناب فلاحت زاده بنده بعنوان یک طرفدار تیم ملی ابدا با نظر شما موافق نیستم اسکوچیچ تا اینجا عالی کار کرده وخیلی خیلی ناسپاسی است این بابا تیم را تا رفتن به جام جهانی هدایت کند وقتی که خرمان از پل گذشت ایشان را کنار بزنیم و یک مربی ایرانی را به قول خودتان برای کسب تجربه(آموزش)بفرستیم جام جهانی . آقای محترم اولا اینکه ناسپاسی نکنید ودوما جام جهانی محل آموزش نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۰:۴۹

بنظر من آقای سرمربی تیم ملی شناخت خوبی دارد و نباید تعویض شود یکنفر هم که کارش رو درست انجام می‌دهد و خوب نتیجه می‌گیرد را عوض نمیکنن در ضمن این آقا مثل کی‌روش دلال و متقلب نیست...

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۸:۴۸

درود بر مربی و تیم ملی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۴:۲۵

دقیقا درست است. این اسکوچ مدیون بچها هست. غیر از این هنری ندیدیم... جز تجربه خود بچها... زمانی این مربی خودش را نشان می دهد دیگر دیر است.... کی روش تو جام جهانی تیمی ساخت در حد ایران... بعد جام جهانی انتقادها شروع میشه بر علیه ایشان که دیره

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۵:۱۱

فقط کافیه بعدازچندوقتی خدای نکرده آقای اسکوچیچ مثلافوت بشن که آن شاالله عمری طولانی داشته باشه همین آقایون منتقدهمه مینشینندوبه تعریف وتمجیدازاین مربی واینکه چه خدمتی به فوتبال کشورمان کردوچه ظلمی به حقش کردندمیکنندوچه غصه هایی که می‌خورندومافقط طوری بارامدیم که در لحظه زندگی درحال غرزدنیم وبعدازروزگاری با درحال غصه خوردن گذشته وجدانن این مربی عالیه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۶:۲۵

دقیقا درست میگه تیم ملی هیچ تاکتیکی نداره و اسکوچیچ هیچ کاری نکرده در ضمن بازی اول که اسکوچیچ کرونا گرفته بود و روی نیمکت نبود بازی با لبنان هم که تا وقتی اخراج نشده بود مساوی بودیم و وقتی بردیم که اسکوچیچ نبود این بازی آخرم که بخاطر اخراج تو بازی قبلی محروم بود و نبود یعنی ۳ برد و ۹ امتیاز بدون حضور اسکوچیچ روی نیمکت این نشون میده بود و نبود اسکوچیچ تاثیری نداره و تیم رو کاکل بازیکنا میچرخه بنظرم البته اگر قراره یه مربی ایرانی باشه باید همین هاشمیان یا یه مربی جوون مثل مهدوی کیا باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۶:۳۰

همین تیم دست ویلموتس هم بود نتیجه چی شد ! و چه ضرر هنگفتی کردیم !!! ادم خوبه یک کمی انصاف داشته باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۶:۴۴

حسادت تا کجا ؟ متأسفانه برخی از به اصطلاح کارشناسان یا مربیان فوتبال داخلی،ناتوانی و بی داتشی خود را به اسکوکیچ نسبت میدهند. اگر اینجور است که این کارشناس میگوید ، پس چرا تیم ملی در دوره ویلموتس که مربی درجه یکی هم هست ، نتیجه نمیگرفت؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۹:۱۳

اسکوچیچ خودش رو ثابت کرده دیگه جایی برای این حرفها نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۲۰:۲۲

اسکوچیچ حرف قشنگی زد من حرفامو تو زمین میزنم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۰:۰۹

اون زمانی که از سه تا بازی سه برد میخواس تیم ملی رو بیاد بیارین که کسی جرات نزدیک شدن به نیمکت رو نداشت تا قدر اسکوچیچ رو بدونین شاید اگه مثه ویلموتس چند صد میلیارد پول میگرفت بیشتر قدرشو میدونسین

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۱:۴۱

اسکوچیچ بره ممد بکش زیرش و مهدی اوتی و بیگ هومن بیان؟؟ یه مربی که خوب نتیجه میگره چرا انقدر حجمه روشه واقعا؟ شما هم بهتره به کار و زندگیت برسی دوست عزیز

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۲:۱۹

چی میگه . تو خودت بودی همش را باخته بودی با این بازیکنان

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۲:۲۲

احسن ب آقای فلاحت زاده . اینارو ب میثاقی هم بگین تا بدونه ک اسکو در ایران معروف شده . نبودن اسکوچیچ هیچ ضربه ای ب تیم نمیزنه . هر مربی ایرانی ( ک از اسکو هم بالاتر و بهتر و باادب تر هستند ) میتونست همین جایگاه رو کسب کنه بدون کارت قرمز . میثاقی عزیز در رسانه مؤدب تر صحبت کن اگه کسی نظر می‌نویسه ، فقط نظر میده نیازی در رسانه اَدا و شکلک در بیاری .اگه بهت انتقاد میشه بپذیر . آدمایی مث تو ب اسکو بها دادند . نترس جایگاهتو از دست نمیدی .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۲:۳۱

....ننه تو با این نظرت و آن کسانی که با تو هم عقیده هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۲:۳۷

واقعن عجب مردمی هستیم. حتما باید یک مربی مثل کیروش و ویلموتس بیان بدوشنمون نفس هم نکشیم. ی مربی با بهترین نتایج داریم و کمترین دستمزد ممکن هر روز ی کارناشناس نادان میاد میگه بیرونش کنید. خدا جای حق نشسته روز ب روز بهتر نتیجه میگیره

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۲:۴۵

ویلموتس با همین نفرات دو تا باخت به تیم های درجه ۲ و ۳ آسیا داد

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۴:۱۷

تموم شد؟ تاثیر گذار بود

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۵:۱۲

اقای فلاحت اینقدر تنگ نظر وحسودد نباشیم بردهای این مربی کم ادعا در تاریخ فوتبال ایرانلیسابقه است

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۵:۲۵

باعرض سلام اسکوچیچ بهترین مربی تاریخ تیم ملی بوده است لطفا جایگاه او را خراب نکنید ودر جام جهانی هم از او استفاده کنید او همه انتظار ات هواداران و تیم ملی را برآورده کرده لطفا از افراد بی تجربه هرگز نظر خواهی نکنید و زحمات تیم ملی را هدر ندهید تیم ملی با اسکوچیچ مطمئنٱ در جام جهانی خواهد درخشید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۶:۲۰

از ایرانی حسودتر چشم تنگ تر بخیل تر وجود نداره یادتون رفته دور پیش با ویلموتس داشتید حذف می‌شدید یادتون رفته هر دوره با ۱۰۰تا اما اگر آخرم حذف می‌شدید حالا ک تیم اومد جام جهانی بدن مربی ایرانی هلو برو تو گلو .تیم اسکو چیچ برده جام جهانی خودشم اونجا مربیشه شما لیاقت دارید مربیان ایرانی فرقی نداره آبی قرمز زرد سبز قهرمان باشگاهای آسیا شید وگرنه دکمه خفه شید بزنید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۶:۵۴

این کارشناس ناشناس شکر اضافه میخورن، بزارین همین مربی که تجربه ای اضاف نکرده با همین بی تجربگیش ادامه بده

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۷:۳۸

بابا دهنت رو ببند نتایج و نوع بتزی کدرن آکوردئونیس را ندیدی حتی تیم اطریش به این فشنگی بازی نمی کند مجید از وین اطریش

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۹:۱۵

با سلام و خسته نباشی به شما به آقای فلاحت زاده بگوید تیم ملی را راحت بگذارند و بیخودی نظر ندهند آقای اسکوچیچ شاید مربی سر شناسی نباشد ولی تا اینجای کار مهره‌داران خوب چیده است شما مربی بنام آوردید هیچ کاری نکرد لطفا بگذارید سر مربی ایران کار خوبش را ادام دهد

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۲۰:۰۸

سلام دوست عزی بیامنطقی حرف بزنیم این همه موفقیت اونم پاداش است شما میدهید تیم موفق بشود مربی فرقی نمیکند شمارابه خدا تیم ملی را محل مناقشه قرارندهید لطفا از گذشته تجربه کنید چه درجام جهانی سابق سرمربی رابرکنارکردید وچه مربی بلژیکی که اون همه پول گرفت ونتیجه هم نگرفت جبارزاده جبارزاده

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۲۱:۳۷

دمت گرم کاش تعیین کنندگان اندازه شما درک داشتند،جا جهانی98بازی با استرالیا ،مربی ایرانی کنار ویرا داشتیم ولی وسرا به گفته خودش و بازیکنان هیچ تدبیری نداشت ،مربی ایرانی داشتیم آمریکا را بردیم ،اگه کمی خوش شانس بودیم بازی اول سر کاشته نمی باختیم ،به آلمان نمیباختیم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۲۲:۰۷

اقای اسکوچیچ حق بزرگی به گردن فوتبال ملی ما دارد چه زود استیصال خود را در مرحله قبل و در استانه حذف بودن را فراموش کردیم تاکتیک پذیر نبودن بازیکنانمان در ارتباط با فقدان اموزش در سطوح پایه و باشگاهها می باشد اقای فلاحت زاده ربطی به مربی تیم ملی ندارد متاسفم که در این حد نمی دانید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۲۲:۲۴

حالا که حتی بهتر از دوره قبل نتیجه گرفته و بیشتر و زودتر از هر دوره به جام جهانی نزدیک شده ایم می خواهند رفتار ناجوانمردانه ای را که در سال ۱۹۹۸ با ایویچ کردند و او را کنار گذاشتند با اسکوچیچ تکرار کنند امثال اقای فلاحت زاده هم اتش بیار معرکه شده اند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۲۳:۲۱

راستی آقای فلاحت زاده شما الان خودت سرمربی کدوم تیم هستی؟ و تو رزومه کاریت چی داری؟ ولی بعیدم نیست که در نهایت شما و امثالهم توی این نبرد و کشمکش پیروز بشید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۷ ۰۰:۲۱

عین مربی بی‌نام و نشان حماسه ملبورن که جلال‌طالبی سرنگونش کرد و دسته جمعی به پاریس رفتند. این‌بار نو بت علی‌دائی‌ست. آیا توجه دارید که دائی مدت‌هاست که سخن انتقادی -مگرعلیه‌اسکوچیچ- نمی‌زند؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۷ ۰۸:۲۶

چه کسی سرمربی گری ایران رو در اون مرحله سخت که کسی هم باورش نمیشد با گندی که ویلموتس زده ایران به مرحله گروهی نهایی صعود کنه رو قبول کرد و خودش رو فدا ایران کرد آیا یه سرمربی ایرانی سرمربی گری ایران رو قبول کرد یا اسکوچیچ؟ چه سرمربی اومد از کمک مربیش یعنی آقای کریم باقری هم کمتر پول گرفت ویلموتس یا اسکوچیچ یا سرمربی های ایرانی؟ چه کسی ایران رو به جام جهانی نزدیک کرده ویلموتس یا اسکوچیچ؟ آقای فلاحت زاده فقط بدون که یه آدم نفهم بیشتر نیستی اگه سرمربی گری ایران رو میخوای بسم الله بیا همه اش برا خودت ولی مثل آدم باش....

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۷ ۱۱:۵۰

واقعابرای این کارشناس متاسفم،اسکوچیچ هم اکنون به نظرمن بهترین مربی دنیاست،زمانی که توآبادان بودمردم آبادان اورامی پرستیدند لیاقتش درحدتیمهایی مثل پاریسن ژرمن فرانسه هستش

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۷ ۲۰:۵۷

شما باید این حرفارو زمانی که ویلموتس از ایران رفت وتیم ملی حال خوبی نداشت میومدی میگفتی مربی ایرانی خوبه اصلا اون زمان کسی جرات هدایت تیم ملی رو نداشت این اسکو بود که با شهامت امد جلو وتیمی که باید همه حریفاشو میبرد تابره به مرحلهی بعد رو جم وجور کرد حالا که میبینید وضعیت تیم خوبه دارید زیرابشو میزنید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۷ ۲۰:۵۹

سلام

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۸ ۱۲:۱۰

عالی..همه چیز خوبست..حوصله کنید کار گروهی تیم از این هم بهتر میشه..البته من میتونم رایگان مشاوره بدم تیم خوب بشه ..فقط بخاطر ایییییران