• یکشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400080906335
  • خبرنگار : 50182

عضو شورای شهر کرمانشاه:

در انتخاب شهردار کرمانشاه "شتاب زده" عمل نمی‌کنیم

در انتخاب شهردار کرمانشاه "شتاب زده" عمل نمی‌کنیم

ایسنا/کرمانشاه عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر ضرورت انتخاب شهرداری با تجربه و متعهد به خدمت، گفت: در زمینه انتخاب شهردار شتاب زده عمل نمی کنیم و گزینه ها باید با دقت کافی بررسی شوند.

هاشم درویشی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع جلسات بررسی گزینه‌های تصدی شهرداری کرمانشاه، گفت: خوشبختانه در این دوره کاندیداهایی برای تصدی شهرداری کرمانشاه مطرح شده اند که هم از نظر تحصیلی و هم به لحاظ تجربه کاری در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی افزود: تاکنون 26 گزینه برای تصدی شهرداری کرمانشاه پیشنهاد شده که در این بین برخی افراد خودشان کاندیدا شده و برخی نیز توسط اعضای شورای شهر پیشنهاد شده اند.

درویشی گفت: در مجموع، تراز افرادی که کاندیدا شده اند در این دوره در سطح خوبی قرار دارند و امیدواریم از میان این افراد بتوانیم شایسته‌ترین فرد را برای تصدی شهرداری کرمانشاه انتخاب کنیم.

وی افزود: تلاش ما این است فردی بر مسند شهرداری کرمانشاه قرار گیرد که مومن به انقلاب و علاقمند به خدمت به مردم باشد. فردی که دارای توانایی خوبی در مدیریت شهری بوده و در این زمینه تجربه کافی و تخصص داشته باشد.

درویشی گفت: بعید است اعضای شورای شهر در این دوره آزمون و خطا کنند، چون کرمانشاه در شرایطی نیست که فرصتی برای این کار داشته باشد و باید فردی به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود که هم از تخصص و توانایی مدیریتی و هم از تجربه کافی برای این کار برخوردار باشد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه در خصوص زمان انتخاب شهردار هم گفت: تلاش ما سرعت بخشیدن به کارهاست، اما قطعا در بحث انتخاب شهردار کرمانشاه شتاب زده عمل نمی کنیم که بعدا دچار چالش هایی مانند استیضاح و ... نشویم.

وی افزود: در حال حاضر پیگر طرح گزینه های تصدی شهرداری و بررسی رزومه و سوابق آنها هستیم و قطعا از میان گزینه های متعدد پالایش صورت گرفته و نهایتا چند نفر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد و تلاش ما این است که در نهایت بهترین گزینه به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha