• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400063123809
  • منبع : نمایندگی ایلام

نوجوانان ایلامی ۲۷ خاطره‌ی مادران از دفاع مقدس را بازنویسی کردند

نوجوانان ایلامی ۲۷ خاطره‌ی مادران از دفاع مقدس را بازنویسی کردند

ایسنا/ایلام سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: نوجوانان عضو کانون ایلام، هم زمان با آعاز هفته دفاع مقدس تعداد ۲۷ اثر خاطره نویسی از خاطرات  مادران ایلامی  در دوران دفاع مقدس را گردآوری و باز نویسی کردند.

« محمدرضا رستم پور» در گفت‌و گو با ایسنا،  با اعلام این خبر، اظهار کرد:  این خاطرات از آنجا که دارای ارزش ادبی نیز هستند به زودی در مجموعه‌ای مستقل منتشر می‌شوند و  با این برنامه که فراخوان آن چندی پیش منتشر شده بود فعالیت های کانون ایلام در هفته دفاع مقدس آعاز شده است.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دو عنوان کتاب، شامل عکس های ایلام در  دوران دفاع مقدس  اثر حشمت آقایی و مرتضی پاک سرشت به کودکان ایلامی معرفی و کودکان ایلامی با نویسندگان این آثار آشنا می شوند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: سومین برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این هفته، دعوت از رزمندگان دوران دفاع مقدس به کارگاههای مجازی کانون است  که قرار است خاطره سازان دوران دفاع مقدس در کارگاه های برخط کانون برای کودکان ایلام به صورت مستقیم و برخط(آنلاین) خاطرات دوران دفاع مقدس را روایت کنند.

رستم پور، نمایشگاه  مجازی آثار مربیان و اعضا با موضوع دفاع مقدس و برگزار نشست تخصصی کتاب دفاع مقدس با حضور مهناز فتاحی نویسنده دفاع مقدس و مدیر کل کانون کرمانشاه، نشست تخصصی کارگاه عکاسی با موضوع عکس دفاع مقدس و چندین برنامه فرهنگی،ادبی و هنری دیگر نیز  از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان ایلام است.

وی  خاطرنشان کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی، هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی،هنری و آموزشی ارائه می دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha