• شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400062014483
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دست یاری به سوی مردم برای کمک به دانش آموزان نیازمند

دست یاری به سوی مردم برای کمک به دانش آموزان نیازمند

ایسنا/اصفهان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: با توجه به تداوم همه گیری کرونا و احتمال آغاز سال تحصیلی با آموزش مجازی و براساس تجربیات بدست آمده در سال گذشته، می توان از همین اکنون مشکلات دانش آموزان نیازمند برای شروع سال تحصیلی را پیش بینی کرد.

کریم زارع با بیان اینکه بیش از ۳۵ هزار و ۸۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: هر ساله رویداد ملی شور عاطفه ها برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در روزهای ابتدایی سال تحصیلی برگزار می‌شد که امسال نیز مقرر است علیرغم تداوم همه گیری ویروس کرونا، با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: این رویداد بزرگ خیر و احسان امسال از بیستم شهریور تا یازدهم مهرماه با تکیه بر روش های مشارکت الکترونیکی از جمله کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار خواهد شد. دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک های مردم نوعدوست اصفهان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: قصد داریم در صورت امکان و با هماهنگی کامل با مراجع ذی صلاح، پایگاه های فیزیکی جمع آوری کمک های مردمی را نیز در روز پنجشنبه، بیست و پنجم شهریورماه در میادین و معابر اصلی شهر برپا کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، زارع شعار شور عاطفه های امسال را «باهم مشق محبت می نویسیم» اعلام کرد و گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد اصفهان در این رویداد بزرگ خیر و احسان کمک به جمع‌آوری ملزومات آموزشی بویژه، وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای آموزش های مجازی  است.

وی با اعلام اینکه عمده اقلام مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت در این سال تحصیلی مربوط به آموزش مجازی است، گفت: از هم استانی ها درخواست می کنیم حتی المقدور کمک های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تا امکان خرید این ملزومات با قیمت های ارزانتر برای این فرزندان نیازمند فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha