• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400060100839
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

فرماندار جدید لردگان منصوب شد

فرماندار جدید لردگان منصوب شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رضا بابامیر ساطحی با حکم وزیر کشور به‌عنوان فرماندار جدید لردگان منصوب شد.

به گزارش ایسنا، امروز آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لردگان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای شورای تامین لردگان برگزار شد.

در این آیین رضا بابامیر ساطحی با حکم وزیر کشور به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان لردگان منصوب شد و از زحمات سعید صالحی سرپرست فرمانداری این شهرستان قدردانی به‌عمل آمد.

اقبال عباسی_ استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اینکه انتصاب آقای بابامیر به‌عنوان فرماندار جدید لردگان به‌واسطه آشنایی او به چالش‌های این شهرستان بود، اظهار کرد: اعضای شورای تامین و مدیران شهرستان همکاری لازم را با فرماندار جدید برای موفقیت در وظایف محوله داشته باشند.

وی بیان اینکه مجموع اعتبارات تخصیص یافته به چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: سهم شهرستان لردگان از این اعتبارات حدود ۳۶۰ میلیارد تومان است که برای جذب اعتبار تخصیص یافته به این شهرستان باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

عباسی تاکید کرد: شهرستان لردگان برای حل مشکلات و چالش‌ها نیازمند یک مدیریت قوی و منسجم است، همچنین شورای اسلامی این شهرستان می‌تواند با انتخاب یک شهردار قوی و کاردان در راستای حل مشکلات شهری مانند نظافت معابر، جمع‌آوری سدمعبر، اصلاح معابر و ... گام بردارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: شهرستان لردگان یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در این استان محسوب می‌شود، بنابراین فرماندار جدید این شهرستان می‌تواند با همکاری بین بخشی و استفاده بهینه از اعتبارات تخصیصی توسعه این شهرستان را دنبال کند، قطعا در این مسیر، مدیران ارشد استان همکاری لازم را با فرماندار جدید خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha